Regelmessig mens

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Hvor lang tid tok det før mensen ble regelmessig igjen?

2mnd og mens er på vei. Var til gynekolog for 1uke siden og hun så tydelig eggløsning på gang. Ammer ikke:)

Første mens 6 uker etter fødsel med alle 3. Regelmessig etter et par mnd.

Starta på cerazette 5,5 uke etter fødsel, regner ikke med å få mensen på den pilla. 10,5 uke siden fødsel nå.

6-7 uker siden fødsel og har ikke sett noe til mensen. Jeg fullammer og har ikke begynt på noe hormonell prevensjon heller og har ikke hatt sex etter fødsel :p

Her blødde jeg til 4,5uke etter fødsel, så gikk jeg mensen to uker etter det. Men ikke gått lang nok tid til at det er regelmessig, skal til gyn for undersøkelse, prevensjon og celleprøve på tirsdag som er 8uker etter fødsel. Skal bli fint :)

Jeg har fått en mens og venter på neste! Jeg er vant til at mensen kommer som et klokkeverk hver måned og syntes det er så slitsomt å bare vente og vente og ikke vite når den dukker opp... :S

Ca 7 uker siden fødsel, og har ikke sett noe til mensen. Jeg fullammer og har ikke begynt på noe hormonell prevensjon jeg heller :D Har sagt mannen kan få ta ansvar, for sånt nå :p
Foreløpig har han ikke endret på noe i forhold til prevansjon gitt.

Ca 7 uker siden fødsel, og har ikke sett noe til mensen. Jeg fullammer og har ikke begynt på noe hormonell prevensjon jeg heller :D Har sagt mannen kan få ta ansvar, for sånt nå :p
Vi var begge to innom apoteket og kjøpte kondomer, sammen med lille i vogna :) hun bak kassa lo bare litt og lurte på om vi var redde for en til ;)

Burde ikke lest/skrevet i denne tråden *snurt* For jammen kom 1.mens etter fødsel rett etter dusjen min før jeg skulle på 6 ukes kontr i dag grrrrr.

Gud, som jeg gleder meg til regelmessig mens igjen nå! Jeg har bedt gubben ta ansvar for prevensjon frem til jeg får tildelt en lege/vårdcentral her i Sverige og vi har brukt kondom. Men er så vandt med at mensen kommer regelmessig pluss/minus 1 dag, nå er den 6 dager for sen og jeg sitter og har panikk :o vi har jo brukt beskyttelse, men ting kan jo skje fordet!
Virkelig ikke klar for enda en allerede, spesielt ikke etter et tøft svangerskap!

Back
Topp