Regelmessig Kynnere?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Kynnere siden kl 18 idag.. Varer i 40-45 sek med 5-6 min mellomrom ... Vært sånn i 7 timer nå! Men ikke direkte vondt, bare ubehagelig med kjempe press og ikke mensenmurringer, men vondt i korsrygg når de kommer og generelt hele tiden..... Ikke hatt særlig Kynnere før nå i svangerskapet, men så er jeg jo førstegangs :) fler som har opplevd det??

Hatt det i 1,5 døgn, sammen med modningsrier. Veeeeldig slitsomt og har ikke sovet mer enn 3-4 timer. Holder det på så du ikke får sove og du bøir veldig sliten skal du ta kontakt med føden, da de kan hjelpe deg å gi deg noe du kan sove på osv. Men det pleier å gi seg etter en stund.

Hatt det i 1,5 døgn, sammen med modningsrier. Veeeeldig slitsomt og har ikke sovet mer enn 3-4 timer. Holder det på så du ikke får sove og du bøir veldig sliten skal du ta kontakt med føden, da de kan hjelpe deg å gi deg noe du kan sove på osv. Men det pleier å gi seg etter en stund.

Uff så kjedelig .. :( får ikke sove nei, det kommer fortsatt med 5-6
Min mellomrom.. Fortsetter det i morgen får jeg ringe føden og spørre om tips, så slitsomt :/ har masse nedpress og stikk også.. Liker ikke sånne fake tulle greier :p!!

Uff så kjedelig .. :( får ikke sove nei, det kommer fortsatt med 5-6
Min mellomrom.. Fortsetter det i morgen får jeg ringe føden og spørre om tips, så slitsomt :/ har masse nedpress og stikk også.. Liker ikke sånne fake tulle greier :p!!

Kan jo håpe det går over til noe ordentlig greier snart :D for oss begge!! Bedre det enn å ringe føden for at de skal hjelpe med å bli kvitt dette :p

Kan jo håpe det går over til noe ordentlig greier snart :D for oss begge!! Bedre det enn å ringe føden for at de skal hjelpe med å bli kvitt dette :p

Ja så absolutt :p !! Håper det er starten på noe, men enda 3 1/2 uke igjen til termin så han kan godt roe litt :p

Hadde det slik med storesøster husker jeg... Men til meg roa det seg dagen etter. Men ta en telefon I morgen om det fortsatt er slik, for å høre hva de sier. Håper det har roa seg og at du sover nå ;)

Sammen her, men jeg har ingen erfaring med dette fra tidligere. Hyppige kynnere i hele går kveld, men jeg klarte å sovne til slutt. Vet ikke om de kom pga jeg pressa meg til å gå en tur på over 1 mil.. Det ble kanskje litt mye for meg som ikke får i seg nok næring. MEN håper at det er noe modningsgreier :) Under to uker til termin, så det er lovlig å komme, men ønsker at h*n blir i magen til termin.

Jeg har også hatt dette noen kvelder/netter på rad nå (38+3), men det gir seg alltid etter et par-tre timer.. Ubehagelig når det står på :( jeg har funnet ut at det gir seg hvis jeg gjør noe annet (f.eks stå opp hvis jeg ligger nede), men ellers er det vel bare å vente på at det til slutt går over til rier :P

Oisann nå starta det pån igjen !! Ikke like intensivt men regelmessige Kynnere .. :) holder det på utover dagen så går det vel Ann ringe føden, men er vel ikke mye de får gjort :p?

Oisann nå starta det pån igjen !! Ikke like intensivt men regelmessige Kynnere .. :) holder det på utover dagen så går det vel Ann ringe føden, men er vel ikke mye de får gjort :p?

Så spennende:)
Skal man ikke ringe føden om det er regelmessige kynnere da? Kan jo være det er noe mer og, selv om det ikke er så intenst.

Så spennende:)
Skal man ikke ringe føden om det er regelmessige kynnere da? Kan jo være det er noe mer og, selv om det ikke er så intenst.
Ville kontaktet føden og hørt hva de sa. Trodde jo ikke kynnere skulle være regelmessige. Spennende da:-)

Hmm, de kom med 5-6 Min mellomrom alle sammen og varte i 40-45 sek men hatt uregelmessig og svake idag så får se til kvelden igjen da :) var nok falsk alarm.. Hadde tak i ryggen som sagt men ikke mensmurringer og ikke noe blod eller noe i utfloden :p

Jeg hadde time hos jm i dag, og hun mente at det bare var vanlig med hyppige kynnere når man nærmet seg termin. Hvis jeg fikk skikkelige tak i ryggen i tillegg og merket større smerter, skulle jeg ta kontakt med føden for å få en sjekk. Men generelt skulle man ha lav terskel for å kontakte føden når det var så nærme termin (1,5 uke igjen). Bedre en gang for mye tenker jeg :)

Back
Topp