M M* Forumet er livet VIP 15 Nov 2009 #64 ORIGINAL: LilleMag Råtøff sveis! Har du bilder med full styling?[8D] [:D]
R Regan Forumet er livet 15 Nov 2009 #65 ORIGINAL: LilleMag Råtøff sveis! Har du bilder med full styling?[8D] Takk for det! Ja, de er her en eller annen plass på Generelt, men finner dem ikke...
ORIGINAL: LilleMag Råtøff sveis! Har du bilder med full styling?[8D] Takk for det! Ja, de er her en eller annen plass på Generelt, men finner dem ikke...
R Regan Forumet er livet 15 Nov 2009 #66 ORIGINAL: monjen ORIGINAL: LilleMag Råtøff sveis! Har du bilder med full styling?[8D] [:D] Sånn! Der har dere stylet òg[:)]
ORIGINAL: monjen ORIGINAL: LilleMag Råtøff sveis! Har du bilder med full styling?[8D] [:D] Sånn! Der har dere stylet òg[:)]
T Taranitas øyenstener Forumet er livet 15 Nov 2009 #67 for en digg frisyre, like tøff med og uten styling i grunn
R Regan Forumet er livet 15 Nov 2009 #68 ORIGINAL: Taranitas øyenstener for en digg frisyre, like tøff med og uten styling i grunn Ja, veldig lett frisyre for travel tobarnsmor. Trenger bare vaske og tørke så er jeg ready to go liksom!
ORIGINAL: Taranitas øyenstener for en digg frisyre, like tøff med og uten styling i grunn Ja, veldig lett frisyre for travel tobarnsmor. Trenger bare vaske og tørke så er jeg ready to go liksom!
R Regan Forumet er livet 17 Nov 2009 #69 ORIGINAL: snuppis! Du er kjempe fin på håret Regan [:)] Tuuusen takk snuppis
K KrepsenErBlittMamma Forumet er livet 17 Nov 2009 #70 Spekulerer HARDT på å klippe av meg håret, gitt [;)] Nydelige Regan [:)]