Regan!!! :D

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Kjæææære snuppa [:)]
Kan ikke du legge ut bilde av sveisen din når du er nydusja og IKKE har styla det?
Fra alle kanter...

Og bilder der du har styla det, fra alle kanter [:)]

(Gubben syns det var dritstilig og vil jeg skal klippe meg sånn.. Vil se litt mer bilder før jeg bestemmer meg [8D][;)])

ORIGINAL: arquinne

pm? [:)]

om...?

pm? [:)]

What?

ORIGINAL: Refleksheks

Med min fantasi - så ble denne oppfordringen ganske morsom.. Hvis man tenker seg at dette håret gjelder det man har mellom bena.

ORIGINAL: RonjaR

Hjelper deg å dytte !![8D]

Hva med å sende pm til Regan? [:)]

Nei, for jeg VET at det er MANGE her inne som også DIGGER frisyren hennes, og kanskje vil se [8D]
OG hun får sin EGEN tråd... Igjen [8D][;)]

Med min fantasi - så ble denne oppfordringen ganske morsom.. Hvis man tenker seg at dette håret gjelder det man har mellom bena.

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Selv om gubben din ønsker å få servert frisert høne hver kveld så gjelder ikke det alle andre vet du. AMMAGAD!!!

Ribbet høne, kjære deg.. Ribbet høne!
Nappe nappe høna si, du skal fylle puta mi.

dævver!![:D][:D]

Selv om gubben din ønsker å få servert frisert høne hver kveld så gjelder ikke det alle andre vet du. AMMAGAD!!!

Ribbet høne, kjære deg.. Ribbet høne!
Nappe nappe høna si, du skal fylle puta mi.

Å, håper virkelig du selger den ideen videre til Høie! En fantastisk myk og deilig hodepute, fylt av krusedullekjønnshår av beste kvalitet! Anbefalt av ergonomer.

Ja, jeg er allerede i forhandlinger med dem!
Jeg har innsamlingsaksjon også - så hele familien og alle mine venner samler.
Mange fine farger, for kjenner jo både fyrrige rødtopper, albinoer og eldre.
Så holder på å utvikle et gjennomsiktig putetrekk, slik at man kan studere hårene - slik at man tenker "Hvem VAR denne rødtoppen tro, hva liker hun? Brukte hun høvel eller pinsett da hun fjernet dem" osv.
Kreativ pute - med duft av kjønn.

hhahahaaahahaha, dævver som sagt.......

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Nei, for jeg VET at det er MANGE her inne som også DIGGER frisyren hennes, og kanskje vil se [8D]

Enig! Jeg vil gjerne seee![:D]

ORIGINAL: Juliett

Opp [:D]

jeg å vil se!

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Enig! Jeg vil gjerne seee![:D]

Jaaaaa!

Så gøy med egen kjønnshårtråd!!![:D][:D][:D]

Jeg shavet høna i går så har ikke "før-bilder" av den, men kan åpne putetrekket så kan dere se hva jeg har stappet inni...?

Jeg skal klippe meg på torsdag, kan legge ut bilder da...?

Back
Topp