Refusjon fra HELFO..

Lille Mille

Gift med forumet
eller hva det heter.. [8|]

Jeg skal sende inn alle kvitteringer osv nå, men er det noe spesielt skjema som må følge med?

Dere som har gjort dette, hjelp meg! Jeg er grønn [:'(]

Jeg sendte ikke inn før jeg hadde nådd grensen og hadde positiv test, og da fikk jeg med brev fra Porsgrunn som bekreftelse på at jeg hadde hatt forsøk der. Ville kontaktet Porsgrunn om det skjemaet![:)]

Jeg har fått de bekreftelsespapirene fra porsgrunn [;)] Både på 1 ivf og på frys, men er det noe skjema fra NAV som man må skrive ned kontonummer og diverse opplysninger på?

lurer jeg også på da jeg snart har nådd denne grensen selv

Takk for svar Nesing [;)] Får se hva jeg får til her jeg da [:)]

Så snill du er Nesing [:)] Du ordner opp for meg du snuppa [;)]

Takk for svar snille jenter [;)]

ORIGINAL: Nesing

Bare skriv helt kort: Til HELFO, adresse.....
                          Fra Lille Mille.....

Refusjon av kostnader etter gjennomgått assistert befruktning
Jeg har gjennomgått IVF/ICSI samt fryseforsøk og har nå oversteget egenandelsgrensen for medisinkostnader med ..... kr. Jeg ber derfor om å få tilbakebetalt disse pengene. De kan overføres til kontonummer: ............ Legger ved bekreftelse fra Porsgrunn fertilitetsklinikk (?) som dokumenterer hvilke medikamenter jeg har brukt samt kvitteringer. Jeg skal gjennom flere forsøk da jeg foreløpig ikke har lyktes, men sender likevel inn alle kvitteringer nå slik at det registreres.

Mvh
Lille Mille [;)]

Et eller annet sånn kan du skrive! Ikke noen avhandling, bare helt kort.

Jeg sendte ikke med annet enn kvitteringer og bekreftelsen fra Porsgrunn, fikk ikke noe beskjed om det. Må man det?
Har ikke fått neo svar enda da...

Back
Topp