Refusjon av medisiner

Honning

Glad i forumet
Er det sånn at en kun får dekket medisinutgifter til 3 forsøk?

jepp[:@][:@][:@]og det er helt på tryne syns jeg[:@][:@]

Det på tryne ja!! Jeg brukte jo over 30000,- på første forsøk, fikk igjen 15000,- da. Så var det vel ca 20000,- på forsøk nr 2. På det siste ble det vel ikke mer enn 8000,- tror jeg. Jeg trenger jo mye stimulering så det blir dyrt med flere forsøk privat når vi må betale alt av medisiner iltillegg.....[:@]

Bet: det er vel en frist på 6 måneder tror jeg. Slik at du må sende inn kvitteringene før det har gått 6 mnd for å få noe igjen. Tror jeg hvertfall...[:)]

helt på tryne dette her[:@]ja det er svindyrt[:@]

vi satt å tenkte på alle pengene før forsøkene............det ble mye penger,men den dag i dag så tenker man ikke på det lenger, sønnen vår er verdt hver eneste krone som er blitt brukt!!!!!!!!

men det er jo ikke like lett for alle sammen da,den skjønner eg, noen har mere penger aenn andre. noen sparer seg opp, noen tar lån og noen bruker feriepenger og skattepenger..........

ORIGINAL: nita_23

Du skal ikke sende inn kvitteringene før du har brukt 15 000kr på medisiner:)

Dersom det er muligheter for at du ikke rekker to forsøk innen det er gått 6 mnd fra 1 forsøk bør du sende inn etterhvert..
Vi holdt på å miste fristen på første forsøk fordi vi tenke at vi kunne vente.. Fikk jo ikke igjen noe på første forsøk..

Back
Topp