Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er passe sint nå! Får ikke igjen et øre for cyclogesten, og begrunnelsen er at det ikke er markedsført i norge. Hadde jeg hatt lutinus eller crinone hadde jeg fått, men det ble jo ikke nevnt som er alternativ en gang!! Flere?![]()
Hmm...det var jeg ikke klar over! Men da gir det mening at Riksen ikke var villige til å gi meg det. Kunne forøvrig vært et godt argument for de å bruke i stedenfor å si surt: «Nei, det gir vi ikke her...» når folk spør.
Lurer på hva de tenker på HELFO hvis de sammenligner papirene mine og ser bruk av lutinus i januar og september, og bruk av cyclogest i april, mai, og november fordi lutinus ikke funker![]()
Jo men sånn over tid så må jo noen begynne å lure på hvorfor alle ferskforsøkene har lutinus, mens alle fryseforsøkene har cyclogest.. Eller kanskje bare jeg som tenker sånnAt det ikke har funket med noen av delene så de prøver seg frem?![]()
Jo men sånn over tid så må jo noen begynne å lure på hvorfor alle ferskforsøkene har lutinus, mens alle fryseforsøkene har cyclogest.. Eller kanskje bare jeg som tenker sånn![]()