Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Da er vet jeg at lillegutt ikke har reflux. Gulper ikke mye..veldig lite faktisk. Må bare rapes etter måltidet. Skriker en del, men er magevondt. Sover en del når han ikke er vond. (en natt sovet 5timer i strekk).. Ok han har da litt kolikk smerter. Var bare litt itvil siden søskenbarna lider av reflux.Trultan skrev:
Hvis gråten bedrer seg rundt 3-4 mnd, så er det nok ikke refluks. Den gir seg sjelden så kjapt. Barn kan ha det som heter stille refluks, altså at de ikke gulper ut mye. Du vil allikevel høre at ungen gulper opp og svelger ned mye. Og de skriker som regel utrolig mye, og mange spiser mindre og mindre pga smertene i spiserøret.Kleo79 skrev:
Nei det har jeg ikke... Bare gitt sukkervann uten at det har vært noe effekt. Har Ammete.. Gi det?Trultan skrev:
Fru Slick Chick skrev:Nei det har jeg ikke... Bare gitt sukkervann uten at det har vært noe effekt. Har Ammete.. Gi det?Trultan skrev:
Kan godt gi det, men her hadde vi mest effekt av fenikkel te. Får han erstatning eller mm? Her må vi gi 20 ml fenikkel te før hver flaske på dagen og te med sukkervann på kvelden. Skal bli godt når det går over :-)
Trultan skrev:Fru Slick Chick skrev:Nei det har jeg ikke... Bare gitt sukkervann uten at det har vært noe effekt. Har Ammete.. Gi det?Trultan skrev:
Kan godt gi det, men her hadde vi mest effekt av fenikkel te. Får han erstatning eller mm? Her må vi gi 20 ml fenikkel te før hver flaske på dagen og te med sukkervann på kvelden. Skal bli godt når det går over :-)
Kan man få kjøpt det på helsekost butikk? Han får kun mm. Han har blitt sint når jeg gir sukkervann:) Og hvor mye gi når man ammer? For han spiser mye. (kanskje ikke mye hver gang..) Merker du at det hjelper?