refleksvest

vj88

Glad i forumet
De er jo mye snakk om sikkerhet nå i disse dager.
Men refleksvest ser eg ikke mye av, har gått noen turer i disse dagene og uten refleksvesten på er de jo ingen som kan se meg og han lille. Eg har ikke sett ein einaste unge her nede med refleksvest, er de litt glemt d?

hva gjer dere? Her bruker eg og sambo begge refleksvest viss vi skal ut og gå om kvelden. Er liksom så lite som skal til for å bli sett..

Har observert mye det samme som deg. Her brukes det alltid refleksvest på store og små i mørket[:)]

Bruker alltid refleksvest.

Her bruker vi det tilogmed på ungene når de er ute og leker. Bor på gard og ikke spesielt langt unna rv3. På vinteren bruker de det også i bhg på etermiddagen,blir tidlig mørkt og da er det lett å se ungene. Så det bruker vi ja,alltid når vi er ute og går tur også

har også sett det, synnes det rett og slett er for mange forledre som ikke er flinke til å ordne så barn synnes i mørket

her så bruker alle store som små og firbeinte refleksvest når skummringen kommer

Her i huset bruker både voksne, unger og firbeinte refleksvest når det er mørkt ute!

Vi bruker refleksvest.. men de refleksene som dingler er visst de beste....

ja, kanskje litt feil å bare skrive refleksvest men alt innen refleks. husket mor hadde alltid ein sånn refleks som dinglet i jakkelommene vårs når vi var små, sånn at vi alltid hadde de viss vi skulle heim når de va mørkt.

ORIGINAL: mammaO

ORIGINAL: mammaO

Samme her. Til og fra barnehagen, selv om det bare er 200 m

ORIGINAL: vj88

ja, kanskje litt feil å bare skrive refleksvest men alt innen refleks. husket mor hadde alltid ein sånn refleks som dinglet i jakkelommene vårs når vi var små, sånn at vi alltid hadde de viss vi skulle heim når de va mørkt.
husker vi hadde en hengende på ryggen og i lua[:D]

begge mine har refleksvest jeg har refleksbånd og vanlig refleks

Back
Topp