Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Refleksheks
ORIGINAL: *MamMathea*
ORIGINAL: Speedsjarken
Brekningsrefleksheksa :P
Min største helt her inne
Til å være både feit, scthøgg OG kvalm - så er jeg til å spise opp, sant?!
med litt majo på?? så absolutt!
Hvis du gir meg en litt for hard klem, så vil jeg bare tipse deg om at ting i fjeset mitt kan eksplodere og bli til forveksling svært likt majo.
omg!! jeg sklir av sofaen her jeg sånn som du prater, må snart ut og skifte truse. spørs om mannen må få benyttet seg og få et nyp når det for en gangs skyld er vått der
Nå skal jeg dele en hemmelighet. En gang, så ble jeg nesten litt brunstig. For jeg så for meg at alle disse små rakkerne i fjeset mitt var små, deilige peniser. Så blåste jeg opp kinna mine, og klemte fort og hardt med hendene på hver side av dem - og så kom liksom ALLE penisene på en gang. Jeg også.
Speedsjarken: Det gleder meg at du er så lett å ha med å gjøre - du er et funn!
ORIGINAL: SunShin
kan fort bli surr med alle pillene. Kan være greit å ønske seg en dosett neste jul? å har man mange piller kan man bruke ett sånt skrin til fiskekroker!
Det er bare mitt alter-ego, i virkeligheten er jeg ei sur fitte som er umulig å omgås.
Faktisk
Men majo tar jeg i på! Det er mye som får denna sjarken te å flyte!
Du - herregud korr lik vi e! Æ e nu og ei surmus!
Korr artig!!
kan fort bli surr med alle pillene. Kan være greit å ønske seg en dosett neste jul? å har man mange piller kan man bruke ett sånt skrin til fiskekroker!
aaaaahhhh genialt!! kanskje vi kan ha en hemmelig innsamlingsaksjon her inne så kan vi kjøpe et til ho!
aaaaahhhh genialt!! kanskje vi kan ha en hemmelig innsamlingsaksjon her inne så kan vi kjøpe et til ho!
Altså, nå vil jeg først si at jeg tøyser med DERE - ikke med hun som ble lei seg. For selv om jeg er frekk og tøysete, så er jeg snill. Det er helt sant.
Men - et slags pillesyskrin kunne vært greit. Så kan jeg liksom bli en som kan dra på Forening og greier og greier, og lage pillesmykker, ved å tre en tråd av noe slag gjennom disse pillene, og så spist dem etterpå, som et slags godtesmykke, bortsett fra at det ikke er godt men kanskje gjør godt. Jeg vet ikke jeg ass, men jeg kjenner jeg er skikkelig keen på en hobby liksom.
Altså, nå vil jeg først si at jeg tøyser med DERE - ikke med hun som ble lei seg. For selv om jeg er frekk og tøysete, så er jeg snill. Det er helt sant.Men - et slags pillesyskrin kunne vært greit. Så kan jeg liksom bli en som kan dra på Forening og greier og greier, og lage pillesmykker, ved å tre en tråd av noe slag gjennom disse pillene, og så spist dem etterpå, som et slags godtesmykke, bortsett fra at det ikke er godt men kanskje gjør godt. Jeg vet ikke jeg ass, men jeg kjenner jeg er skikkelig keen på en hobby liksom.
Altså, nå vil jeg først si at jeg tøyser med DERE - ikke med hun som ble lei seg. For selv om jeg er frekk og tøysete, så er jeg snill. Det er helt sant.
Men - et slags pillesyskrin kunne vært greit. Så kan jeg liksom bli en som kan dra på Forening og greier og greier, og lage pillesmykker, ved å tre en tråd av noe slag gjennom disse pillene, og så spist dem etterpå, som et slags godtesmykke, bortsett fra at det ikke er godt men kanskje gjør godt. Jeg vet ikke jeg ass, men jeg kjenner jeg er skikkelig keen på en hobby liksom.
Det er bare mitt alter-ego, i virkeligheten er jeg ei sur fitte som er umulig å omgås.
Faktisk
Korr artig!!
Du meine vel i ordets rette forstand, kan æ tenke mæ?
Æ like å vaske mæ i slog og røyksyra, sånn at det verkelig ska lukte gyteferdig.
I grunn, så kan æ vel sei at æ meine i dobbel forstand. (Æ har gått fra`an, forstanden altså, men det e nu berre artig)
Altså, gryteferdig hørtes videnderlig ut. Korr lenge lar du høna stå med det greian ?
også kanskje vi kan kjøpe denne
Jaggu! Finnes vel ikke noe bedre å ligge i mens man perler piller??! [:D]
Du - skal jeg si deg noe? Altså, hvis jeg limer sammen alle pillene mine - og former dem litt, så kan det på en måte bli noe som kan ligne på det en mann har i skrittet liksom. Og på den måten, så kan jeg faktisk pule piller i den sitteklittegreia.
også kanskje vi kan kjøpe denne
Jaggu! Finnes vel ikke noe bedre å ligge i mens man perler piller??! [:D]
Du - skal jeg si deg noe? Altså, hvis jeg limer sammen alle pillene mine - og former dem litt, så kan det på en måte bli noe som kan ligne på det en mann har i skrittet liksom. Og på den måten, så kan jeg faktisk pule piller i den sitteklittegreia.
Faktisk
Korr artig!!
Æ like å vaske mæ i slog og røyksyra, sånn at det verkelig ska lukte gyteferdig.
I grunn, så kan æ vel sei at æ meine i dobbel forstand. (Æ har gått fra`an, forstanden altså, men det e nu berre artig)
Altså, gryteferdig hørtes videnderlig ut. Korr lenge lar du høna stå med det greian ?
Næh, det kjæm liksom litt an på. Nån gånga e æ litt plaga med sopp å sånn, så då svir d så inni hælvetta med den der røyksyra. Då bi d kanskje bære en røyk og et glass O'boy, mens andre gånga vess d har vorre lenge sia siste trålartur så kan æ sette gjønna heile Nordnytt. Aller best va det før i tia når man kunne la kuksluket marinere sæ under Tore på Sporet, då kjitta d ekstra godt når ho Edna på 94 fikk klæm hos han kjækkeTore. Fy fan, tenk å få røske litt i den hockeyen der mens man fikk kviskra kåte ord inn i øran...
Hahaha - du VANT!! Og det overleeegent.
Du er herlig - dette var mat for a mor. (Og jeg ELSKER mat assa!)
Faktisk
Korr artig!!
Næh, det kjæm liksom litt an på. Nån gånga e æ litt plaga med sopp å sånn, så då svir d så inni hælvetta med den der røyksyra. Då bi d kanskje bære en røyk og et glass O'boy, mens andre gånga vess d har vorre lenge sia siste trålartur så kan æ sette gjønna heile Nordnytt. Aller best va det før i tia når man kunne la kuksluket marinere sæ under Tore på Sporet, då kjitta d ekstra godt når ho Edna på 94 fikk klæm hos han kjækkeTore. Fy fan, tenk å få røske litt i den hockeyen der mens man fikk kviskra kåte ord inn i øran...

ORIGINAL: MammaOkt
Jeg tror du må ha funnet din match Reffi.[:D] *ler*
Det hadde vært deilig!
Men du - jeg kjenner at jeg blir litt flau på dine vegne, altså - fordi at du liksom må sitte å se for deg det purkstusselige virkelige meg - samtidig som du må forholde deg til min skikkelse her inne.
Prøver å trøste meg med at du er en menneskekjenner, og forstår mine krumspring og evner å se forbi det.
Stemmer det ikke, så sier du bare at det gjør det liksom. Ok?