• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Refleksheks!

Ja ett par svar til nå så går vannet her [8D] (I hope!)

Hadde jeg ikke vist bedre (tror iallfall jeg vet[8D]) hadde jeg mistenkt henne for ha ha en anelse persolighetsforstryrrelse - som multippel personlighet -  ut i fra svarene hun gir her inne hehe.

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: SunShin

Jeg kan komme å sette meg på deg. Det hjelper nok.
Hilsen dundre på 100.

Ja men blir så mye søl hvis alt bare skytes ut.. Og liker ikke være den som blir sitti på [8|]

Hilsen dundre på 100.

Ja men blir så mye søl hvis alt bare skytes ut.. Og liker ikke være den som blir sitti på [8|]

du kan jo bruke henne som trampoline?[8D]

ORIGINAL: Qualitas

Hilsen dundre på 100.

Jeg blir veldig lei meg faktisk når noen velger å ty til personangrep.

hahaha du er ikke riktig navla du[8D]

ØØØYYYHHHHH jeg vil ikke ha krangling og stygg munnbruk i min tråd!!! fysjom![:@][:@]

Brekningsrefleksheksa :P

Min største helt her inne

Hilsen dundre på 100.

Jeg blir veldig lei meg faktisk når noen velger å ty til personangrep.

hahaha du er ikke riktig navla du[8D]

For å si det sånn, HADDE jeg hatt piercing i navværn, så hadde du ikke finni`n så lett.
Og hadde du finni`n, så måtte du løfte på et lass hud først, og under der, der tror jeg det hadde lukta tilnærmet lik promp.
Men - tar du utfordringen, så skal jeg ikke stoppe deg.
Min kropp er en sensasjon. Jeg får iallefall sensasjonsaktige følelser strålende ut fra høna noen ganger.

Likte hoppe idèen myyye bedre!
Har savnet vannsenga mi en stund... *drømmer seg bort..*

skulle så gjerne ha kommet med en kommentar her, men siden jeg ikke er en av de populære, så rusler jeg stille og rolig ut igjen, og holder meningen i mitt stille sinn[8D]

ORIGINAL: Speedsjarken

ORIGINAL: *MamMathea*

ØØØYYYHHHHH jeg vil ikke ha krangling og stygg munnbruk i min tråd!!! fysjom![:@][:@]

Jeg sitter faktisk her og gråter.
Først glemte jeg brusen (som snart er tom da, iallfall når jeg først får letta på røven, det er halvannen liter - men så stor og søthungrig jeg er, så er det vel en sup det - og en god rap - og så er`e tomt)
og så sier hun at jeg er en trampoliiiiine.... DET er drøyt det. Jeg finner meg i mye - men begeret blir fullt hos meg og. Det sier jeg dere bare, først som sist liksom.

jommen vannseng en no liiitt bedre da?

og kanskje du kan har flere mager gjemt i alt flesket, sånne som kua, så kan du få brusen til å vare lengre[:)]

ORIGINAL: MorTil2Gull

skulle så gjerne ha kommet med en kommentar her, men siden jeg ikke er en av de populære, så rusler jeg stille og rolig ut igjen, og holder meningen i mitt stille sinn[8D]

Alle kan kommentere. Det er et diskusjonsforum, så meningene er like ulike som vi menneskene her inne er altså. Jeg er åpen for det, men kan bli LITT lei meg hvis noen sier meg i mot. Men - du får se om det betyr noe for deg! [:)]

jeg er, thank god, ikke oppmerksomhetsyk, så jeg lar den ligge[;)]

Til å være både feit, scthøgg OG kvalm - så er jeg til å spise opp, sant?!

med litt majo på?? så absolutt!

Takk! Dere reddet lørdags kvelden min![:D]

Hvis du gir meg en litt for hard klem, så vil jeg bare tipse deg om at ting i fjeset mitt kan eksplodere og bli til forveksling svært likt majo.

omg!! jeg sklir av sofaen her jeg sånn som du prater, må snart ut og skifte truse. spørs om mannen må få benyttet seg og få et nyp når det for en gangs skyld er vått der

Hvis du gir meg en litt for hard klem, så vil jeg bare tipse deg om at ting i fjeset mitt kan eksplodere og bli til forveksling svært likt majo.

Hvis det ser ut som majo og har ca samme konsistens så er det godt nok for meg, altså!

å herregud.....

Back
Topp