Refleks

Jepp, bruker refleks. Stort sett vest.

Snakket med eldste og kompisene om det i kveld da de skulle ut en tur, at nå begynner det å skumre når de er ute, og at nå var det snart tid for refleks når de går ut selv om det da er lyst. Det var de enige i.
 
Har hengt 15 refleksbånd på vognundersteller pluss refleks klistremerker på bagen, så om eg har glemt refleks så lyser vertfall vogna opp som en diskokule.
Vet også da alltid hvor refleksbåndene er ;)
 
Vi har en krukke med forskjellige reflekser stående fremme, samtidig som alle har refleksvester. Min erfaring som bilist er at det er viktig med dinglende reflekser, for ofte er det lettere å få øye på når den beveger seg, derfor bruker vi det i større grad enn disse "armbåndene."
 
Har en refleks på hver jakke og i hver veske/sekk:) Bruker refleksvest når jeg går tur med hunden. I fjor hadde jeg sånne små blinkende figurer hengende på de jakkene jeg brukte mest.

Ellers tenker jeg at det er bedre å ta på seg refleks når det er litt for lyst, enn å ikke ha tatt på når det er blitt litt for mørk...
 
Bruker reflelsvest om jeg skal ut og gå når det nærmer seg skumring, har ellers refleksbånd på alle jakkene/i lommene, på veksene og sekkene og flere på vogna.
 
Back
Topp