Refleks vs Reima...

MittGull

Glad i forumet
Har hørt i det siste at det er mange som bruker refleks klær på barna sine... Vi har selv brukt reima, og er veldig fornøyd m d.

Noen som vet hvordan refleks er iforhold til reima???? De er jo tross alt litt billigere... Reima er dyrt, men bra da.. men ingen erfaring m refleks.

Det er ikke ALLTID det trenger å koste svin for at kvaliteten skal være bra. Jeg vil si at 500 kr for en vinterdress får klare seg. Vi bruker MYE reflex på jentene og jeg er knallfornøyd, virkelig kvalitetsklær!!!

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

Det er ikke ALLTID det trenger å koste svin for at kvaliteten skal være bra. Jeg vil si at 500 kr for en vinterdress får klare seg. Vi bruker MYE reflex på jentene og jeg er knallfornøyd, virkelig kvalitetsklær!!!

ja, er enig me deg--- trenger ikke være dyrt.. derfor eg lure for da kan man jo heller kjøpe refleks klær, om de er like bra som reima.. for de er jo trossalt billigere... og de vokser jo fort ut av klærne..

ORIGINAL: *Cicci*

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

ja, er enig me deg--- trenger ikke være dyrt.. derfor eg lure for da kan man jo heller kjøpe refleks klær, om de er like bra som reima.. for de er jo trossalt billigere... og de vokser jo fort ut av klærne..

Jeg har holdt meg med mbladet Foreldre&Barn siden Thea ble født, 3 år og i alle tester så har reflex kommet fantastisk ut ;o)
De reklamerer mye for reflex også.
reima er kjempe bra, men jeg synst det er for dyrt altså.. kjøpte hver sin reima lue til jentene, men ellers går det i reflex ja..

Jeg har ikke brukt så mye av hverken eller enda jeg da, men liker vottene og de utebabyskoene til reima da for de har vi brukt mye! Fant todelt reimadress (jakke og selebukse med polstring i rumpa og greier) på salg etter jul og fikk hele greia for under 500 så når hun kommer inn i str. 98 blir det i allefall reima da (vet jeg er tidlig ute da, men settet var fint, virket praktisk og så sparte jeg over halv pris på det ved å kjøpe det da). Så handlig på salg kan jo lønne seg av og til i allefall.

Back
Topp