Refleks til barnevogna

Jeg har kjøpt tinkafu sin til å ha rundt hele bagen, hadde sommerbarn sist så har ikke fått brukt den ennå.

googla bilde for å vise deg:
0033489_tinkafu-refleksstropp-til-barnevogn_375.jpeg

Reflex tape fra Biltema. Har klistra masse reflex på understellet. Å så har jeg en som henter på kalesja.

Jeg har kjøpt tinkafu sin til å ha rundt hele bagen, hadde sommerbarn sist så har ikke fått brukt den ennå.

googla bilde for å vise deg:
0033489_tinkafu-refleksstropp-til-barnevogn_375.jpeg
Var sånn jeg tenkte på å kjøpe, men syntes kanskje det var litt lite..

Det er en refleks stripe på både bagen og sitte/sports delen. noe likt bildet postet før her. Men syntes det var litt lite på en svart vogn. Så kjøpte et trekk på clas ohlson til en 100 lapp. Det er veldig greit, for det kan plasseres både fremme og bak. Kanskje ikke et must på baggen, men på sitte/sports delen er det ofte føttene som er mot trafikken. Og jeg synes siden vognen er det første trafikken møter, bør den være mest mulig synlig. Har self vest eller refleks jakke på meg selv. ;)

Har satt på reflekser på bagdel og på understellet.

Vi har så mange reflekser at den lyser som et fyrtårn. :P
Noen av refleksene lyser rødt også. :)

De få som alt er på vogna er ikke nok.. I tillegg har vi alltid på oss refleksvester, både på store og små. :)

Har ikke kjøpt noe vi da. Men blir vel å gjøre :) har mørkegrå vogn og det er jo ikke like godt opplyst alle plasser. Jeg går med masse reflekser, men det hjelper jo ikke vogna så mye :p

RenderedContent-86B30B91-EC51-4CC1-8BD9-30C2D3D699EB.JPG Vi har svart understell på vogna vår, så vi har kjøpt svarte reflekser fra Tinkafu. Har festet på alle svarte overflater (hvis dere ser på metallet), og på alle hjulene. Synes det var smart med sånn refleks, for da synes det ikke så godt i dagslys men veldig godt etter mørkets frembrudd. :)

Nå har jeg klistra refleksteip fra clas ohlson på understellet! Skal klistre på regntrekket også :)

Vis vedlegget 209698 Vi har svart understell på vogna vår, så vi har kjøpt svarte reflekser fra Tinkafu. Har festet på alle svarte overflater (hvis dere ser på metallet), og på alle hjulene. Synes det var smart med sånn refleks, for da synes det ikke så godt i dagslys men veldig godt etter mørkets frembrudd. :)

Disse så så smarte ut, så har vært å kjøpt i dag jeg også! :) synd å klistre full vogna med dominerende reflekser når man først har kjøpt så fancy vogn (har lik som deg, tror jeg) :D

Back
Topp