Refleks på vogna

mto

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julikulene 2020
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hvor mye refleks har dere på vogna? Vi har en sånn stropp som går rundt bagen, men er det egentlig nok når det er helt mørkt? :p
 
Vi fikk et helt ark med refleksklistremerker i julegave et år. Tror de var fra barnas hus. Klistret de overalt på understellet. De var svarte så de syns ikke til vanlig :)
 
Har kjøpt små blinkende lys på Biltema. To foran og to bak. Jeg har også refleksvest. Fått tilbakemelding på at jeg synes veldig godt
 
Vi har ikke sånn bånd rundt vogna :) men om vi triller i mørket sp har jeg en refleksvest under vogna som jeg bare fester på kalesjen.
Fant i sist at vi hovedsakelig triller mest på dagtid og at jeg ikke behøver noe refleksbånd på vogna da. Nå har vi også mye fortau og er det ikke fortau så er det rolig 30-sone. Hadde vi bodd sånn at vi måtte trillet langs landevei med biler som kjører i 50-80 ville jeg smørt på med hodelykt og ekstra refleks på meg sjøl også i mørket :
 
Vi har sånne "staver" man knekker rundt armene og sånt festet hele veien nede på vognen. Reflekser er mest effektivt jo lavere de er, siden billyktene er vinklet ned mot vegen. VI har også regntrekk på hele tiden (bor i Bergen..), men føler ikke refleksbåndene der er nok.

Det er ikke noe som heter å ha på for mye reflekser..
 
Hvor mye refleks har dere på vogna? Vi har en sånn stropp som går rundt bagen, men er det egentlig nok når det er helt mørkt? :p
Har sånn stropp som går rundt hele bagen og det er div refleks på understellet. Har i tillegg refleks på meg selv, både «vanlig» og sånn med lys som blinker.
 
Back
Topp