Refleks på barnevogn

Boblefrua

Forumet er livet
Har deres vogn det?
Vår Simo hadde det, og den syntes godt i mørket.
Var ute å kjørte nå, og så på veien tre barnevogner uten refleks.

Ja, har flere på vogna i tillegg til de integrerte. Har testa om den synes godt, og det gjør den :p
Så bra! Her var det heller ikke refleks på vognfører, skummelt!

Er reflekser på vogna ja, men har også satt på ekstra refleksteip + slått slike snap on reflekser rundt understellet + har en slik gul reflekshette for å ha over kalesjen. Jeg tror vi vises :p masse refleks på meg selv også!

Jeg har sånne jeg har klispert på *overalt" som går i ett med vogna, og to vanlige dinglereflekser :)

Det er reflekser på den,så har jeg festet på fler
Bor midt i ingentingen uten gangvei og gatelys

Takk for påminnelsen. Jeg trenger refleks til det nye regntrekket.

Refleks på vognen. Også har jeg sånn refleksbånd på hver side av understellet så skal synes godt.

Ja har simo. Har hengt ekstra reflekser på den i tillegg.

Har sånn refleks trekk fra eBay:P Ganske flaut å gå ute med faktisk så Er virkelig forbeholdt mørke kvelder! :P

Er ikke refleks på selve vogna tror jeg, i alle fall ikke på bagdelen. Har refleksbånd rundt bagen pluss sånne snap on greier her og der på understellet. Tror den vises godt.. :-)

Jeg har bestilt på rull nå fra ebay, så skal klistre litt når det kommer. Bruker regntrekk med refleks om vi skal ut i mørket nå.

Kjøpte reflekstrekk til vogna på Clas Ohlson :) Og slike refleks som er meningen å ha rundt armer og bein, de har jeg rundt om på understellet ;)

Ja, pluss lykt på vogna.
Mannen er yrkessjåfør, og etter hans fortellinger om hvor vanskelig det er å se folk uten refleks i mørket, har jeg sett lyset (pun intended). :)

Er integrert på vogna ja! :) er nlye på reflekser her i hus. :)

Vi har festet på selv vi =)

Har refleks på den og har ekstra på når jeg er ute i mørke :)

Var mange reflekser på emmaljungaen.

Har ingen tror jeg på babyjoggeren.. Men den brukes knapt da.. Men får kanskje sette på noen ;-)

Back
Topp