Reductil ..

*Vinter Mammaen*

Elsker forumet
Hvor høy BMI må man ha får å få det?

Min er på 25,5...

Jeg veier 63kg nå, og er 158 høy... [&o]
Katogorien jeg fikk var "Lett Overvekt"

Jeg hadde 28

Du får ikke reductil med så lav BMI er jeg redd.

Da får jeg gjøre ting på den gamle måten.  .. [:)] Er ikke komfortabel med hvordan jeg ser ut nå, tiltross for at det er 3 mnd'd siden jeg fødte.. Skal vertfall ned 10 kg!

Ja er nok redd du må det. Men uansett, så må en spise sunt og trene om en går på reductil.

3 mnd er jo ikke så lenge da. Litt trening og tålmodighet, så kommer det seg nok[:D]

Lykke til

hmmm...jeg er 162 høy,og veide 62 kg før jeg ble gravid,og min bmi var ideal da..når er den let overvekt,me det er jo fordi jeg har noen kg til overs[:)]

ORIGINAL: EogE

Da får jeg gjøre ting på den gamle måten.  .. [:)] Er ikke komfortabel med hvordan jeg ser ut nå, tiltross for at det er 3 mnd'd siden jeg fødte.. Skal vertfall ned 10 kg!

Du er klar over at du da får en BMI på 21?? BMI på 20 og under regnes som undervektig............... Jeg er 1,57 og veier 79 kg - blir sjeleglad om jeg klarer å komme under 60 kg gitt.... Ja,ja fint vi er forskjellige....

Hvis man har høyt blodtrykk og en bmi på 27 eller over kan man få det i hvertfall..samboeren min skal snakke med legen sin om det.

ORIGINAL: Pearl

Du er klar over at du da får en BMI på 21?? BMI på 20 og under regnes som undervektig............... Jeg er 1,57 og veier 79 kg - blir sjeleglad om jeg klarer å komme under 60 kg gitt.... Ja,ja fint vi er forskjellige....

Kommer mye ann på benbygningen også da. En skal ikke følge BMI slavisk, for alle er forskjellige[;)]

ORIGINAL: Lois Lane

ORIGINAL: Pearl

Kommer mye ann på benbygningen også da. En skal ikke følge BMI slavisk, for alle er forskjellige[;)]

Jeg har relativt ganske sped benbygning.. Veide 53 kg før jeg fikk barna mine og da var jeg fornøyd...

Back
Topp