Reductil

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Fikk resept på det idag[:D] var der egentlig pga streptokokker men ba om det også[8D] Hadde en BMI som var på grensa til å kunne få det så fikk for 4 mnd og gikk jeg ned da ville jeg ikke få fler[:-]

Hvor mye har andre gått ned på de på ca 4mnd?[:)]
Bare lønna kommer til uka skal jeg løpe og kjøpe[:D]

hva er det for noe da?? hørtes interressant ut hehe. selv om jeg er gravid, og ikke tenker på det i det hele tatt nå[:D] (har faktsik gått ned i vekt, er så ræva dårlig...)

Hei er ny her så vet ikke om jeg får til å poste enda...  , men jeg fikk det en periode og gikk ned ca 10 kg på 4 mnd. men jeg ble skikklig dårlig av de. da gadd jeg ikke mer. gikk opp igjen de 10 kg i løpet av 4 mnd til... så da bestemte jeg meg for å være mer bevist på porsjonene mine. å det funker. sakte men sikkert. (har forresten trent hele tiden, 2-3 ggr i uka + turer og andre aktiviteter.)

skal gå ned ca 10 kg, men venter med det nå som jeg er gravid igjen.  :-)
er ikke noe stress liksom.  føler meg egnentlig ikke overvektig heller, ( ser jo at jeg ikke er syltynn da...[8|])..men etter gjentakende senebetennelser i kneet sa legen at jeg kunne få disse pillene..  :-)

så jeg annbefaler de ikke, hvis det ikke kom klart fram. bedre å gjøre det selv. trene må du uansett.
ihvertfall bevege deg litt.
[:D]

Har omtrent ikke mulighet til å trene, nærmeste treningssenter er 4 mil unna og jeg er ikke hjemme før 17 fra jobb, så det blir altfor sent..kan gå turer da[:)]

Har lagt om kostholdet ved hjelp av VG sin Vektklubb[:)] og tenkte ta Reductil ved siden av jeg da, for en ekstra god start[:D] går jeg ned 10 kg har jeg fortsatt 10 igjen som jeg må jobbe for på egenhånd[:)]

[;)]jegvilogha!!! Hva var BMI-grensa?

Har BMI på 23,7....

ORIGINAL: Trikken

Har BMI på 23,7....
Ikke vondt ment, men hva skal du med slankepiller?

ORIGINAL: Nahemah

Har BMI på 23,7....
Ikke vondt ment, men hva skal du med slankepiller?

Jeg er faktisk litt feit[:D][:D][:D] Har lagt på meg 8 kg etter to fødsler, og har null karakterstyrke til å få de vekk igjen... Så når jeg er ferdig med dette svangerskapet, er det sikkert 10 kg!!!

Jeg skjønner at det er folk som "trenger" det mer enn meg... Men 10 kg for mye er ikke akkurat trivselsvekt[:-]

Har gått på reductil fra sist i september og har gått ned 6,5 kg. De fungerer veldig bra på meg. Var hver 14 dag på kontroll før, men nå er det 1 i måneden. Men slutter med en gang jeg blir gravid visst ikke før.
For det er veldig skadelig da..
Du med bmi på 23,5 får det aldri, sorry men du er ikke feit!!!
Ang det programmet som var om reductil, så er jo det så klart at noen får bivirkninger.
Det er jo derfor det står alt mulige bivirkninger på medisiner..i tilfelle noen skulle få det.
Men det er jo 1 av 100000000 som får de.
Den storyen hennes var jo et ekstrem tilfelle. Men gud så grusomt det må ha vært for henne!
Skjønner at hun går ut for å advare andre.
Og jeg har IKKE noe imot at det finnes andre meninger enn mine[;)]

Lykke til for alle dere som er brukere og eventuellt nye:)

Har BMI på 23,7....

BMI på 23,7 da skal du vel ikke klage.[8|][8|][8|][8|]
Du må ha BMI på 30 eller mer for å få de

ORIGINAL: Draw

Skjønnar godt du har lyst å begynne på dei som ei ekstra hjelp for å gå ned i vekt, det var sånn eg og tenkte når eg begynte på det [:)]
Men ver obs på eventuelle bivirkninga, du bør helst ha regelmessige kontrollar med leger når du går på dei. Som PrinsesseVilIkke sa, ver obs på blodtrykket. Eg vart deprimert av Reductil eg, og måtte slutte på dei, seie det sånn så du kan vere obs på det også. Eg såg egentlig ikkje skikkelig sjølv at eg var deprimert før det var blitt litt gale, så det var litt ekkelt, ville jo så gjerne bruke dei også sida eg kjente det virka.
Lykek til iallefall, håpar du får den effekten av det som du håpar på! [:)] 

Jeg tror ikke blodtrykket vil øke, og øker det litt blir jeg kanskje normal[8D] Sliter med mye svimmelhet og hodepine pga for lavt blodtrykk og når jeg er høygravid øker det nesten opp til det "normale"[:D]

Skal gå til legen for sjekk uansett ja[:)]

Back
Topp