Reductil

Krølla82

Forumet er livet
Jeg ble veldig redd og rystet når jeg leste denne linken :

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=9261202

Er det noen her som har brukt reductil før de ble gravide og fått et barn med missdannelser eller kjenner noen som har det? Er de virkelig så farlige? For i såfall er de jo verre enn alkohol tidlig i svangerskapet.[&:]

Før uke 5 har ikke embryoet navlestreng, og hvis man slutter med Reductil før det antas det at det ikke er risk. Men oftest spontanaborterer man av Reductil før den tid. Er jo derfor det står i pakningsvedlegget at kvinner i fertil alder skal bruke sikker prevensjon. 

ORIGINAL: ZonaEscolar

Er Sicily som er Caris.. http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=9241967

Og jeg er Sicilys samboer..

Legen min har ikke sagt noe om bivirkninger så lenge jeg ikke bruker de ut i graviditeten. Kunne bare slutte om jeg ble gravid sa han.[8|]

ORIGINAL: Krølla82

Er Sicily som er Caris.. http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=9241967

Og jeg er Sicilys samboer..

Legen min har ikke sagt noe om bivirkninger så lenge jeg ikke bruker de ut i graviditeten. Kunne bare slutte om jeg ble gravid sa han.[8|]

Huff da.. Lite oppdatert lege, kanskje? Men se innlegget over dette. Regnes ikke som særlig farlig hvis man slutter før uke 5. MEN, som det også står, så er ikke Reductil nok forsket på, så de anbefalingene som gjelder er foreløbige konklusjoner.

huff...nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre...Skal jeg slutte med reductil og håpe jeg ikke blir gravid denne mnden. eller skal jeg fortsette å bruke de og slutte den dagen jeg finner ut at jeg er gravid?

huff...nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre...Skal jeg slutte med reductil og håpe jeg ikke blir gravid denne mnden. eller skal jeg fortsette å bruke de og slutte den dagen jeg finner ut at jeg er gravid?

Ta kontakt med lege!

www.relis.no

Her står det en artikkel om Reductil og graviditet. Var denne legen vår henviste til. Hvis man går på Reductil, spontanaborterer man oftest. står det jo også. Så vil ikke tro det er så gunstig å gå på Reductil hvis man vil bli gravid, nei.

www.relis.no

Her står det en artikkel om Reductil og graviditet. Var denne legen vår henviste til. Hvis man går på Reductil, spontanaborterer man oftest. står det jo også. Så vil ikke tro det er så gunstig å gå på Reductil hvis man vil bli gravid, nei.

Nå blir jeg sint på legen min....jeg har enda ikke hatt eggløsning denne syklusen så det kan ikke ha gitt noen skade enda,men jeg skal ikke bruke disse pillene mer nei...

såpass ja.................

Back
Topp