Reductil

CamillaN

Glad i forumet
I dag har jeg vært hos legen og fått resept på Reductil. Fikk for en mnd i første omgang-som han sa; fungerer dette vil du merke det innen 4 uker, hvis ikke er det jaggu ingen vits å kaste bort penger på det! [;)]

Så da får vi se. Sambo holder på meg sin måned nr 2, og han har gått ned mellom 7 og 8 kilo [;)]

Får du med noe diett som bør følges eller må du bare finne ut av matspisingen selv???? Kunne tenke meg å prøvd det jeg også!!! Hva koster det???

Så flott da. Da jeg gikk på de første gangen, gikk jeg ned 13 kg på 2 mdr. Sist gang gikk jeg ikke ned i det heletatt, så jeg orka ikke fortsette. Gubben fikk 1 mnd, og gikk ned 10,5 kg. Han fikk ikke mer, for legen mente han greide seg uten. Han har nå gått ned 18 kg.

Stå på!!![:D]

Koster rett i underkant av 400 for 4 uker.
Fikk ikke med noe, men det anbefales jo at man legger om til et sunnere kosthold, og trimmer for å gå ned. Min samboer fikk pillene fordi han har endel kilo til overs, og merker det på knærne sine i jobbsammenheng, at han er for tung. Han har ikke gjort noe annet enn å spise piller. Resten har gått av seg selv. Han vil enda litt mer ned, og så begynne å trene.

Han sier at han mister matlysten, og matbehovet. Har liksom ikke den sultfølelsen lengre. Og heller ikke samme lysten på digg som tidligere....

Jeg håper det samme skal skje med meg. Jeg spiser relativt sunt, men er sulten bestandig. Har alltid "behov" for mat....

Jeg er sikker på at pillene vil funke på deg også. Håper gubben din vet at virkningen avtar etterhvert... Lykke til!!

Vi la om kosten bare litt, men ikke så veldig, for da ville vi ha sprukket raskt.

Blir spennende å høre hvordan det går!! [:)]

Hvor lang tid tar det før det avtar? Er det noen fasit på det? Eller er det veldig variabelt?

Det varierer vel. Broder'n sa at det var lite funksjon etter 2-3 mdr. Han slutta for å se om han greide å holde seg nede selv. Dersom han går opp, så begynner han igjen. Jeg gikk opp kiloene etter første gangen. Og så ble jeg gravid da...

Jeg skal jammen meg undersøke med legen min om jeg kan få prøve de... Hvis de funker, er 400 kr småpenger for å bli kvitt noen kg!!! Har prøvd i årevis å slanke meg uten noe hjelpemiddel og det går bare ikke!!!! Kanskje det er dette jeg trenger for å bli litt motivert [:D]

Hos de fleste leger må man ha en BMI over 30 før man får resepten. Lykke til, Kake!!!

Ja, syns ikke det var dyrt jeg!

Blir jo litt frista jeg også må jeg si, har så lyst å gå ned disse fæle ekstra kiloene [:'(].
Men har du over 30 i BMI CamillaN - er det ikke det som er kravet for å få dem?
Tenkte jeg kanskje kunne spørre legen min, selv om jeg har litt lavere BMI enn det....

Men Gunni, du som har gått på det - fikk du noen bivirkninger?[8|]

ORIGINAL: Tulip

Ja, syns ikke det var dyrt jeg!

Blir jo litt frista jeg også må jeg si, har så lyst å gå ned disse fæle ekstra kiloene [:'(].
Men har du over 30 i BMI CamillaN - er det ikke det som er kravet for å få dem?
Tenkte jeg kanskje kunne spørre legen min, selv om jeg har litt lavere BMI enn det....

Men Gunni, du som har gått på det - fikk du noen bivirkninger?[8|]

Veldig tørr i hals/svelg/munn. Det fikk både gubben og broder'n også. Vare i en måneds tid, så gikk det over.

Jeg har faktisk ikke BMI over 30..... Men det er ikke så langt unna
Legen og jeg hadde en samtale, og så ble det målt blodtrykk ol.

ORIGINAL: CamillaN

Jeg har faktisk ikke BMI over 30..... Men det er ikke så langt unna
Legen og jeg hadde en samtale, og så ble det målt blodtrykk ol.

Da kan det jo kanskje være håp å få det da [8|]. Men må vel vente til snuppa ikke vil ha pupp lenger..

jeg tror jeg skal begynne med reductil etter jul. legen min sa jeg bør slanke meg 14 kilo for å ha perfekt bmi.

men er det noe bivirkninger,er det noe jeg bør vite om før jeg begynner?

Munntørrhet er vel det som er mest vanlig bivirkning.

hvordan er det med ammingen?ammer dere som går på tablettene? jeg ammer bare noen få ganger om dagen.

Jeg vil også ha!!! [:(] Begynte å legge på meg noe vanvittig når jeg fikk cerazette, og de kiloene sitter BOM. [:(][:(] Kan jeg lyve på meg litt ekstra BMI tro... [8|][8D]

ORIGINAL: mamma til Alina!

hvordan er det med ammingen?ammer dere som går på tablettene? jeg ammer bare noen få ganger om dagen.

dytter på mitt eget innlegg[:D]

okidoki! skal til kostholdsveiledning hos legen etter jul.må ned 14kilo for å ha "min"bmi.  så da får jeg slanke meg på egenhånd til jeg har sluttet med ammingen,,,ikke det at jeg vet katti det blir..ammer jo Alina 3-4 gang om dagen,å er veldig fornøyd med d..

Back
Topp