Redsel og angsten ...

Nell@

Forelsket i forumet
Ja som teksten over krabber det intill sakte noen dager.
Ifjor sommer mistet jeg babyen min i uke 16 i magen og de vet ikke hvorfor, men fikk infeksjon etterpå så skal få oppfølging angående det denne gangen.

Ja endelig er jeg gravid igjen :D

Men redd at noe skal skje, prøver ikke stresse.. prøver tenke positivt at nå er det MIN TUR :D
Men minste lille ting jeg føler i kroppen så tenker jeg at kanskje noe er feil, er jeg i det heletatt gravid?
tenk om testen viste feil og jeg bare er inbilsk :(

skal til legen/gyn 11 Juni og føler det er en evighet til...
Jeg får nemlig også oppfølging pågrunn av at jeg har PCO og veldig uregelmessig mens.
Men hadde mensen sist 30 mars skal jeg da regne ut fra den datoen? at jeg er i uke 9 eller noe nå?

Uff, så trist å miste lille skatten så tidlig/sent :(
Klem <3

Men denne gangen går det veldig bra og denne skatten blir til termin, i alle fall innen for de 3 ukene ;) Denne snuppa blir hos mammaen og pappaen sin :) (fikk en sterk følelse av jente på dere nå :D )

Håper virkelig de tar en veldig tett oppfølging og at du får åpen tlf hvis det skulle være noe :)

Tusen takk :D

Håper på dette også, har litt angstsmerter.. men begynner hjelpe litt nå.
Har en liten følelse på jente selv denne gangen :P

Tusen takk :D

Håper på dette også, har litt angstsmerter.. men begynner hjelpe litt nå.
Har en liten følelse på jente selv denne gangen :p

Jo tidligere du kommer deg til legen og får en henvisning til sykehus og JM jo lettere, eller lettere blir det ikke, men du får god og rolig tid og samtidig få bearbeidet smerten, redselen og angsten. Veldig viktig :) Og gjerne en fast JM som du stoler på :)

Hvorfor henvisning til legen?

Jeg skal rett til min gynekolog som er spesialist, han tar UL osv..
Kan man kontakte JM allerede ? trodde de ikke ville før i uke 12

Mange klemmer til deg. Håper alt går bra med deg og lillen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei uff, så trist at det gikk sånn forrige gang. :( Veldig hyggelig at du er gravid på nytt, da, jeg krysser fingrene for at alt går bra denne gangen! Heia spiren! :)

Back
Topp