redningsvester til barn

mammatil2jenter

Forumet er livet
har dere noen plass å annbefale som ikke er alt for dyre osv? skal på båttur på søndag.. så jeg må nesten ha en redningsvest.. vis jeg ikke får tak i så blir det ikke noe tur..

ORIGINAL: ~TonjeSinMamma~

på OBS

synd jeg må kjøre i 1/2 time for å komme der og til biltema, men hva er prisen?

mange brannvesen leier ut redningsvester og. Der leide jeg første gangen da datteren min var 6 mnd. Tror man bet ca 10 kr døgnet[;)]

ORIGINAL: bondekone

brannstasjoner leier ut redningsvetser 10-20kr for døgne menner jeg

oki.. men da må jeg kanskje leie fra i dag og til mandag eller..? får se hva jeg gjør.. sikkert greit å ha.. sin egen også.. men får ta meg en tur til byen å se..

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

på OBS

synd jeg må kjøre i 1/2 time for å komme der og til biltema, men hva er prisen?

trur jeg kjøpte for 249

oki det var ikke galt.. hmmm tenke på hva jeg skal.. ringte til mn onkel han hadde en ny en i butikken til salgs 350kr. med bamser på.. var rød tror jeg.. men jeg får gå..

takk for opplysningene alle sammen,, ha en kjempe god dag,

Ser du har gått, men tenkte bare jeg skulle si at her som vi bor leier de ut redningsvester på helsestasjonen[:)]

Sånn apropos redningsvester leste jeg en artikkel her en dag.... Der stod det at like viktig som vesten er det å ha badebleie eller noe badebukse på bebiene... Vestene er konstruert for at de skal snu barnet i vannet (kragen gjør det) slik at di ikke blir flytende med hodet ned. Dersom en bruker vanlig bleie, vil den bli full, av vann, få en enorm oppdrift, og føre til at barnet ikke blir snudd rundt.....
Med andre ord er bleievalg like viktig som selve redningsvesten. Tenkte bare jeg måtte skrive det......

takker alle sammen.. da låner vi på brannstasjonen i morra..

Back
Topp