Redningsvest

*Gullungene*

Forumet er livet
Har dere redningsvest til deres små?
Vi skal i en DIGER innskjø når vi kommer til Fr.rike, og der er det nok så brådypt.
Tar ingen sjanser jeg, så kjøper en redningsvest for baby opp til 15 kg.
298 kr på Clas Ohlson (har ekstrajobb der jeg, så blir litt handling der da jeg får 15 % rabb.[;)])

Denne typen er det [:D]

Vi skal også kjøpe redningsvest! Foreløpig så ser det ut som at valget faller på denne

ORIGINAL: ACtrine*

Vi skal også kjøpe redningsvest! Foreløpig så ser det ut som at valget faller på denne

den va stilig[:D]kor får du kjøpt den??og ka koste den??

em.. nå ble jeg litt usikker på de der nye reglene om linker og slikt! men prøver meg likevel!
Legger ved en link til Regatta! Der kan du trykke på Forhandlere! Vet ikke hvor mye den koster. Vi vil ha en vest som har et "tøystykke" som går mellom beina, i stedet for en "Stropp"[;)]

http://www.regatta.no/

Beverhale heter det "tøystykke" jeg tenkte på..

Vi kjøpte før vi reiste på "bryllupsreise" på hytta.... sånn med beverhale som ACtrine* snakker om. Johanna hatet å ha den på, men det gikk greit

Ganske fornærmet før vi kommer ut i båten:

Men så var det jo gøy allikevel!!

Jeg har redningsvest som jeg kjøpte da eldstejenten var liten[:D]

vi har fått lånt en slik som lenemor hadde, vi er så sjeldent i båt/ved havet, men tar ingen sjanser alikevel

ORIGINAL: ACtrine*

Sånne har jeg og kjøpt[:D]

Vil bare tipse folk om at det i mange kommuner går an å låne eller leie redningsvest hos brannstasjonen - om man bare skal ut på en enkelt båttur. Selv håper vi på å få til flere turer, og vesten har vi til nestemann også, så vi valgte å kjøpe en.

ORIGINAL: tjize

Vi har ikke redningsvest .. Men har tenkt på det, det er jo ganske greit å ha [:)]
Har titta på den på Clas Ohlson og i sportsbutikken, men blir nok den på clas ohlson! [:D]

Testa den på Nora nå, og den virka veldig grei [:D]
Man kan sikker sy på en sånn "beverhale" dersom man ønsker det.
Men den stroppen virka ganske OK på denne, da den gikk "på skrå" (festet inne i vesten)

Back
Topp