redningsvest

pupple

Forumet er livet
skal lete etter nye tester nå.. for nå må vi ha en vest!!!

dette m bleie, d var d de flyter opp og blir liggende på magen[8|]
kan d da hjelpe m badebleie?? at d er tryggere???

Har ikke spesielt greie på dette jeg, men tror jeg ville gått for en skikkelig redningsvest! Får du tak i en med skikkelig krage og sånt så vil han vel flyte riktig vei om han detter uti?

Jeg har aldri før hørt at badebleier er tryggere...det var bra du la ut den linken[:)]

ORIGINAL: Glad70

Har ikke spesielt greie på dette jeg, men tror jeg ville gått for en skikkelig redningsvest! Får du tak i en med skikkelig krage og sånt så vil han vel flyte riktig vei om han detter uti?

jepp!!! en helly hansen. i flg nyeste testen jeg fant, var d denne som snudde de best!! kjempestor krage.
siden han er slank kjøpte jeg 5-15 kg istedefor 10-25 (veier over 10 nå) de anbefalte d. og får de den på seg kunne den brukes til 20 kg!! de er trygge når de sittr riktig sa de der jeg kjøpte!!

og badebleiene ja.. de blir klissvåte a bittelitt tiss iallefall[:D][:D] ikke mye oppsugingsevne i de[8D]

Det høres jo logisk ut ja, at vesten bør være så "trang" som mulig. Ble det båttur i går da, eller?[8|]

bare de 300 m fram og tibake[:D] været var ikke fantastisk, så vi holdt oss i nærheten a hytta.. kom plutselige regnskyll mellom solstrålene!!

ORIGINAL: Annemormor

Vil bare fastslå at Helly hansen virkelig er best!
Vi testet flere forskjellige vester på Baby-svømming der jeg går med barnebarnet mitt, og helly hansen skilte seg klart ut! (alle badet først med bleie, så uten. Og bleien ble VIRKELIG tung!)
Vi lot barna falle (selv)fra kanten, og vi dykket (måtte hjelpe dem litt til bunns...og slapp) H H snudde barnet RASKT riktig vei. (Jeg hadde selv kjøpt en annen vest (Regatta Teddy). den fungerte bra, men ikke så raskt!
Så det var min lille erfaring!

så bra å høre da[:)]
testa dere flere vekt klasser og[:-]

kommer nok til å kjøpe 10-25 neste år siden han blir storebror, for da kan babyen ha denne.
og når været blir mer badevennlig kommer vi til å trene han mer på å flyte på ryggen.. aldri hatt tid til d han på babysvømminga.. skjer jo ting overalt der, og han er jo gal etter å plaske[:D]

Back
Topp