Redningsvest

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Når ungen veier 13,5kg kan hun bruke vest 15-30kg eller må vi kjøpe en 0-15kg vest til?:)

bruk den fra 15 kg. klær veier litt. Og vesten vil redde han om han faller i vannet uansett. Bare stram den godt.

Ja det kan du:) Med klær, sko osv.. so blir no barnet litt tyngre :)

Ok. Ja ho bli jo tyngrr m klær. Minsten ska arve den minste vesten. Å syns den e trang t ho no når ho har klær på..

bruk den fra 15 kg. klær veier litt. Og vesten vil redde han om han faller i vannet uansett. Bare stram den godt.
Ja må strammes godt! Den minste vesten e trang no... åsså ska minstemann arve den!

Ok. Ja ho bli jo tyngrr m klær. Minsten ska arve den minste vesten. Å syns den e trang t ho no når ho har klær på..
Ja da bør du gå for den fra 15 kg, de må no kunne klare å bevege seg litt da:pVar bort i samme problem no, 2 kg som manglet men jeg gikk også opp til 20:)

Hvis du er skeptisk til de to kg (1,5 faktisk), så mener jeg at det finnes en 10-25 kg redningsvest. :)

Mener vi har en av de, så kan sjekke det hvis du ønsker? (den ligger i bilen, og jeg satt godt i sofaen akkurat nå ;) )

Bare husk at vesten må passe og være tett rundt halsen. Blir den for vid, så fyller det seg vann i tomrommet og barnet drukner inni sin egen vest..

Sent from my iPhone using BV Forum

Viktig at vesten passer til kroppen også ja, den bør ikke være hverken for liten eller for stor. Så jeg ville valgt den som sitter best så lenge hun ikke veier for mye for den minste. Når jeg kjøpte vest sist ble jeg også fortalt at vestene uansett ikke bråstopper på oppgitt maksvekt - dvs de tåler noen flere kilo mer enn de som står. Men akkurat dette er det vel best å spørre produsenten om, jeg aner ikke om det gjelder alle vester eller bare noen eller avhenger av type vest.

Men hvis 15-30 sitter godt, ville jeg valgt den tror jeg.

ImageUploadedByBV Forum1401986321.385504.jpgImageUploadedByBV Forum1401986342.168449.jpg

Kjøpt på xxl

Så ville vel ha kjøpt 10-25 kg til en på 13 kg

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi kjøpte den fra 10-25 kg til hun på 13 kg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvis du er skeptisk til de to kg (1,5 faktisk), så mener jeg at det finnes en 10-25 kg redningsvest. :)

Mener vi har en av de, så kan sjekke det hvis du ønsker? (den ligger i bilen, og jeg satt godt i sofaen akkurat nå ;) )
Hihi sofaen e god å ha xsmile9

Back
Topp