redningsvest til barn

mammatil2jenter

Forumet er livet
har dere det?.. jeg må kjøpe i dag for snuppa skal på båttur på søndag.. så hvis jeg ikke får tak i så blir det ikke noe tur for henne.. reiser ikke ut på sjøen uten,samme åssen båt det er..

vet dere om noen plass som ikke selger dem kjempe dyre..
hva er prisen osv,,?

man kan låne på branstasjon...er ikke sikker på om det koster noe, kanskje depositum el. har ikke testa det ut selv enda, men den tid kommer vel...å da blir det brannstasjon, det er jo begrensa hvor mye man får brukt de minste vestene før de er for små...Om man ikke bor ved sjøen og er ofte ute med båt:D

Vi har redningsvest til Trygve. Den er etter steffen. Opp til 10 kg.
Du kan leie på brannstasjonen. Her koster det 10 kr. som jeg tror vi fikk igjen. Kan ikke huske det helt! Det er like greit å leie der hvis dere ikke skal ut mange ganger da. Da er det like greit å eie en, som vi!!!

Husk også det med bleier og babyer i båt...

På euro pris har dem t 200 kr.., og dem e godkjente.. åsså på mekk butikken.. husk bade bleie [:)] go tur..!!

De har på den sykkel butikken på Øksa (skinsnes) Var 50% der for noen uker siden-tror det er det ennå.nHusker jeg ikke helt feil så er det Regatta sin. Husk babde bleie som flere her sier, ellers er ikke vest godt nok

vi har redningsvest, men vi har arvet den så jeg vet ikke hvor de kjøpes[:D][:)][:D]

ORIGINAL: nesco

De har på den sykkel butikken på Øksa (skinsnes) Var 50% der for noen uker siden-tror det er det ennå.nHusker jeg ikke helt feil så er det Regatta sin. Husk babde bleie som flere her sier, ellers er ikke vest godt nok

samboer kjøpte hos arne damman.. 400kr..!greit det.. vi fikk en fin tur.. deilig å komme seg ut på sjøen..

Back
Topp