Rednings

Er det eg er blitt fortalt av båtfolk, så tenker det er bedre å bytte fortidlig enn for sent :)

Skjønte ikke helt hva du mente, men etter å ha lest meg litt opp igjen så tror jeg at jeg velger passform fremfor kg. 100N er rikelig oppdrift, i instruks er kravet minimum N mye lavere enn det.

Og så er det at om en har mye klær og tung bleie kan tyngdepunkt på vesten forandre seg litt. Men er sikker på at flyte det gjør det nok. :) viktig at den ikke er for stor heller, og neste størrelse tror jeg kun har en enkel rem mellom beina, denne regattaen hadde jo en innvendig sele så det ut som. :) prøvde å finne N oppdriften på neste størrelse også, men fant ikke i farta.

Edit, er forresten under kategorien båtfolk. (Maskinist og har vært på regatta-kurs og lært om redningsutstyr til fritid) bare litt rusten i kunnskap og detaljer...

Skjønte ikke helt hva du mente, men etter å ha lest meg litt opp igjen så tror jeg at jeg velger passform fremfor kg. 100N er rikelig oppdrift, i instruks er kravet minimum N mye lavere enn det.

Og så er det at om en har mye klær og tung bleie kan tyngdepunkt på vesten forandre seg litt. Men er sikker på at flyte det gjør det nok. :) viktig at den ikke er for stor heller, og neste størrelse tror jeg kun har en enkel rem mellom beina, denne regattaen hadde jo en innvendig sele så det ut som. :) prøvde å finne N oppdriften på neste størrelse også, men fant ikke i farta.

Edit, er forresten under kategorien båtfolk. (Maskinist og har vært på regatta-kurs og lært om redningsutstyr til fritid) bare litt rusten i kunnskap og detaljer...
Vi tenkte å kjøpe neste størrelse til eldste på 12kg med klær slik at lillesøster kan arve hans, men blir det dumt da?

Vi tenkte å kjøpe neste størrelse til eldste på 12kg med klær slik at lillesøster kan arve hans, men blir det dumt da?

Da vil jeg iallefall ha prøvd den på først, jeg har ikke hatt baby før så de produkta har jeg ikke testa. Har tidligere synes at det ser så klumpete ut med disse store uhåndterlige redningsvestene på barn.. vet også hvor travelt det er å jobbe med de store vestene. Så da spørs det også hva dere skal bruke de til. Er det i båt for å fiske må hen kunne bevege seg, regner med hen er aktiv den eldste ialllfall [emoji4] men er det for å forflytte seg uten å "løpe rundt" så går det vel bra :)

Er det jeg har tenkt på, og vurdert lenge om det var vits å kjøpe til lille her så tidlig. Kjøpte denne nå pga supertilbudet på en lokal butikk.

Og sjekk samtidig hvor mye N oppdrift det er i neste så jeg får vite også om du er i butikken [emoji56]
16ae156fb8548ba2c86e98c37d06dd7e.jpg

Back
Topp