Rednings

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Noen som har satt seg inn i hvilken man burde velge? Er dette noe man kan kjøpe brukt? Ser første str er til 15kg men når blir de det liksom?

Har også vurdert å kjøpe inn.. Man holder jo baby hele tiden i vann, men fint når man skal bade i litt større vann uansett.

Vet ikke hva som skjedde med overskriften [emoji23] Mente redningsvest ja :)

Skal på hytta og hytta er på en øy dvs at vi må ut med båt. Er der 1-2 uker i året.

Skal på hytta og hytta er på en øy dvs at vi må ut med båt. Er der 1-2 uker i året.
Høres ut som et deilig sted å feriere! Viktigste er at dere har en vest og at den er beregnet for riktig størrelse. Vester er ikke noe man kjøper for stort og vokser inn i. Om vesten er et par år gammel gjør ikke noe.

Høres ut som et deilig sted å feriere! Viktigste er at dere har en vest og at den er beregnet for riktig størrelse. Vester er ikke noe man kjøper for stort og vokser inn i. Om vesten er et par år gammel gjør ikke noe.
Veldig idyllisk :) Ser ut som standard er 5-15kg og alle er så forskjellig, men jeg heller litt mot den Eliasvesten.

Jeg kjøpte Helly Hansen sin 5-15 kg. Foreldrene mine har båt, og vi er ganske ofte med dem på hytta, så den kommer til å bli brukt [emoji4] kostet 500kr på xxl.
9a68a48c494c99354e198f243a90f022.jpg

Jeg kjøpte Helly Hansen sin 5-15 kg. Foreldrene mine har båt, og vi er ganske ofte med dem på hytta, så den kommer til å bli brukt [emoji4] kostet 500kr på xxl.
Den satt jo veldig fint på da :) Jeg får dra innom å se på de. Brukte jo 1000,- på bikkja sin så dette er jo billig i forhold [emoji23]

Den satt jo veldig fint på da :) Jeg får dra innom å se på de. Brukte jo 1000,- på bikkja sin så dette er jo billig i forhold [emoji23]

Haha [emoji23] de hadde i rosa også, men ingen "guttefarge" [emoji20] personlig liker jeg ikke orange noe særlig [emoji28] meeen det spiller kanskje ikke så stor rolle [emoji23]

Haha [emoji23] de hadde i rosa også, men ingen "guttefarge" [emoji20] personlig liker jeg ikke orange noe særlig [emoji28] meeen det spiller kanskje ikke så stor rolle [emoji23]
Ikke jeg heller hehe... De hadde også en sykt kul rød Kaptein Sabeltann vest :D Men det får bli i neste str. Men ja, det spiller ikke så stor rolle sålenge den funker. Men rosa hadde vært uaktuelt.

Denne har vi også til eldste, han er straks 2 1/2år og 12kg med bleie og klær [emoji846] Men tenker vi kjøper ny til han også får lillesnupp hans [emoji2]

Bare hver obs på at 15kg er inkludert bleie og klær så om barnet er 13/14kg ville eg gått for neste vektklasse [emoji846] (lite sannsynlig at noen av disse januarbabyene er så store enda, men hver obs til neste år [emoji846])

Hurra kjøpte en gul redningsvest på tilbud [emoji76] var egentlig ikke tenkt å kjøpe for var usikker på hvor mye det blir brukt når de er så små.. må bare bruke den masse da [emoji7]

Bare hver obs på at 15kg er inkludert bleie og klær så om barnet er 13/14kg ville eg gått for neste vektklasse [emoji846] (lite sannsynlig at noen av disse januarbabyene er så store enda, men hver obs til neste år [emoji846])

Nå har ikke jeg sjekka oppdrift på disse små redningsvestene, men bruker å være rikelig å gå på, og kiloene er veiledende :) skal sjekke jeg. Det er der det står ett tall og N

Nå har ikke jeg sjekka oppdrift på disse små redningsvestene, men bruker å være rikelig å gå på, og kiloene er veiledende :) skal sjekke jeg. Det er der det står ett tall og N
Er det eg er blitt fortalt av båtfolk, så tenker det er bedre å bytte fortidlig enn for sent :)

Back
Topp