Redigere innlegg?

Hei, får ikke redigert innlegg, og heller ikke lasta opp bilder via app. Bildeopplasting funker kun i nettleser.

Hei!
Du kan nå redigere igjen.
Kan jeg spørre deg om du bruker android- eller iOS-telefon når du ikke klarer å laste opp bilder?

Hei! Jeg skriver som anonym da jeg ikke får til å logge inn i forum.. kan logge inn på selve hjemmesiden til babyverden uten problem men ikke her i forum. Har prøvd å sende Mail, melding på Facebook og Instagram uten hell.. får ikke sett filer eller noe på forum da jeg må logge inn for å se.. noen som kan hjelpe? Får bare denne meldingen

«Innlogging på brukeren ‘********@hotmail.com' feilet. Om du har glemt passord må du gå til www.babyverden.no (altså hovedsiden, ikke forumet) og benytte innloggingsfunksjonaliteten der til å få tilsendt en innloggingskode for å sette nytt passord. Dette passordet vil også virke i forumet.

Hei!
Jeg trenger at du sender meg nicket og mailadressen din på PM. Jeg har sendt deg svar på Messenger om det samme, så du kan gjerne svare meg der. :)

Jeg får ingen feilmelding. Det bare skjer ingenting, som om knappen(e) ikke er lenka videre til opplastingsverktøyet.

Jeg får ingen feilmelding. Det bare skjer ingenting, som om knappen(e) ikke er lenka videre til opplastingsverktøyet.
Kan jeg spørre om du bruker iOS eller android?

Android. Som jeg skrev lenger opp her så er det en relativt ny samsung ☺️

Beklager, det stemmer. Det er et par andre også som har opplevd det samme, så jeg prøver bare å samle informasjonen jeg sender videre til teknisk. Jeg kan ikke love hvor fort en finner en løsning, men det er meldt videre, i alle fall.

Hei, får ikke redigert innlegg, og heller ikke lasta opp bilder via app. Bildeopplasting funker kun i nettleser.

Heisann!
Det er nå en ny oppdatering av appen. Hvis du laster ned den siste versjonen, skal problemet være løst. :) Si fra om det fremdeles ikke virker.

Back
Topp