Redebygging

Endelig snart i mål! [emoji847] Få vasket siste rest i morgen og få ordnet siste rest på rommet til lille. Men i dag har jeg hatt så mye kynnere så har ikke fått gjort så mye som jeg har villet.

Mannen og barna monterte sprinkelsenga idag også har vi fått ryddet litt [emoji5]

Mangler å få vasket og lagt på plass babyklærne og babynestet, få montert lekegrinda, få satt bedsidecriben inn til oss (soverommet vårt skal vaskes ned først) og må kjøpe 2stk stellematter, newborn sete, gardiner, overmadrass og garderobe. Og må pakke fødebagen etter hvert [emoji5]

Har planer/ønske om å få vasket og ryddet i kjøkkenskuffer og -skap og slikt også, men er avhengig av hjelp fra mannen tror jeg... hvis jeg ikke får masse energi av å gå ut i permisjon til uka da [emoji28]

Jeg har fått så mange ideer om ting vi må gjøre i tillegg til alt klart til ungen, så litt mye på en gang her [emoji28] maler diverse rom, beise terrassen, bygge utehage, sette opp garderobeskap og mer. Så vi har alt vi trenger til den lille mye er vasket, men det står litt over alt foreløbig [emoji85]

Jeg har igjen å henge opp ei hylle og spikre opp noen bilder, samt montere en uro. Krever litt tankearbeid ift plassering, så drøyer det ei stund til!

må få pakket bagen, vasket leiligheta, få vasket siste rest av klær og sengetøy til babyen, ordnet stellekrok og barnerom ++. Flere enn meg som begynner å bli stressa nå eller? [emoji28]

Back
Topp