Redebygging

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Nå nærmer det seg termin for mange av dere, noen er nærmere enn andre, og redebygging i innspurten før fødsel er jo et kjent fenomen! Hvordan ligger dere an med redebyggingen? Har dere begynt allerede, eller føles den delen av fødselsforberedelsene langt unna og fjernt ut enda?

Jeg har redebygget i maange uker allerede, sikkert siden uke 30-31. Jeg har vært sykmeldt, da, men jeg hadde nok gjort det uansett :)

Redebygger hele tiden :p drevet på i sikkert 10 uker alt, men nå tar det litt mer av :)
Akkurat vært på Ikea å betalt 800 kr :)

Kjenner behovet men har ikke energien. Håper når permisjonen begynner at energien er bedre.

Det kjenner jeg på og! Savner litt energi og overskudd! Men med to barn fra før av går tiden i ett. Har bare 7 arbeidsdager igjen nå, men gleder meg til permisjon hvor jeg kan styre mine egne dager helt selv [emoji1]

Har holdt på med det i noen uker nå, men begynt sånn ordentlig de siste to ukene:) Er i grunn ferdig med det meste til babyen , trenger bare ett nytt sete til størstebroren for han må flyttes da baby skal sitte på han sin plass i bilen :D Og mellomstebroren får størstebroren sitt :p Ellers står alt klart:smug:

Har redebygget allerede i noen uker nå, men er de siste to ukene jeg har fått gjort småtingene som å ha begynt litt på,fødebagen :)

Har holdt på jevnt og trutt i flere måneder. Nå er alt på plass [emoji4][emoji106]
Veldig fornøyd og håper vi blir fornøyd med det vi har kjøpt (1.gangs..)

Back
Topp