Redebygging!

Hadde planer i går om å vaske klær, re opp sprinkelsenga og få ryddet litt i dag, men ble mindre søvn enn det jeg hadde håpt på i natt- så endte på sofaen og med å slå på tv-en når jeg stod opp, og her ligger jeg fortsatt:oops: Fikk gjort mer i går, da sydde jeg ferdig babynestet, bakte brød og vandret på senteret der jeg fikk kjøpt to bursdagspresanger.
Så om det er noen som har ekstra energi, er det bare å sende den hit :)

Jeg klør etter å komme i gang, men vi flytter på lørdag, og det er ikke stort annet å gjøre enn p vente til vi har kommet i hus. Håper lille gir meg minst en uke til redebygging før han kommer. Jeg flytter 17 dager før termin så med litt flaks så går det fint [emoji1348]

Jeg klør etter å komme i gang, men vi flytter på lørdag, og det er ikke stort annet å gjøre enn p vente til vi har kommet i hus. Håper lille gir meg minst en uke til redebygging før han kommer. Jeg flytter 17 dager før termin så med litt flaks så går det fint [emoji1348]

D er f*** meg d tøffeste jeg har lest her inne på lenge!! Tøft gjort å flytte så nærme termin!! Ære være og all respekt til dere!! [emoji3]

I dag ble kjøkkenet ryddet og organisert :p det var kanskje på tide når noe mat var utgått i 2014 :p

Litt godt å klare å gjøre noe,,da jeg har vært sykemeldt og nesten sengeliggende store deler av tiden siden desember!
Kroppen er ikke helt fornøyd med at jeg styrer på slik, men klarer ikke la være :p

D er f*** meg d tøffeste jeg har lest her inne på lenge!! Tøft gjort å flytte så nærme termin!! Ære være og all respekt til dere!! [emoji3]

Ja, planen var å flytte i god tid før termin, men drømmehuset dukket ikke opp før for 1 mnd tid siden. Vi får masse hjelp med flytting nå på lørdag og min jobb blir å dirigere og putte ting i skap. Det er faktisk mindre stressende mentalt å vite at vi snart får god plass til en baby enn at vi skulle blitt boende i en altfor trang leilighet :) termin er ikke før den 18. Juli og jeg kniper SLT jeg kan så han holder seg inne opp mot den datoen [emoji23]

Back
Topp