Redebygging!

JanSko

Betatt av forumet
I går våknet jeg på morgenen helt tett i nesa, vondt i halsen og var slapp hele dagen. Formen har vært værre i dag, så jeg sov lenge og har hatt feberfølelse i kroppen helt til jeg plutselig fikk et kick i 22-tiden! Da måtte jeg plutselig begynne å gjøre klar stellebordet, sortere klær, vaske en maskin med strikkede-babytøy (alt annet er allerede vasket), rydde, tørke støv, sjekke ut vognen, sette på laken i den osv! :p og formen er mye bedre.. Hva skjer!? Nå er det sent og samboer ville legge seg, han skal jo tidlig opp på jobb.. Men jeg ligger bare her og tenker på alt jeg vil få gjort unna i morgen! :p

Noen flere som merket at dette nesting-instinktet har kicket inn?? :)

Kjenner meg igjen :p det kicka inn for fullt for en uke siden, nå er alt klart! Bortsett fra å vaske tøy og sengetøy, må jo ha noe å gjøre når permisjonen starter også :p :D

Det er jo så koselig å gjøre klart <3
Må vente litt før jeg begynner for fullt, vi pusser opp.

Jepp! Jeg gjør ting som er helt irrelevant for baby også. Maler kjøkkenskap og pusser opp skjenk, viktig å gjøre sånt før fødsel :p

Ja! Det er jo til å bli sprø av nå som jeg har fått beskjed om å holde meg mest mulig i ro fremover.. alt for mye annet jeg kunne gjort enn å ligge på den sofaen. Vaske klær, rydde, vaske hus, gå over klærne til prinsessa (for ente gang:p ). Samboeren her kjefter nesten på meg til tider for at jeg skal kutte ut å la ham gjøre ting :p

Ja! Det er jo til å bli sprø av nå som jeg har fått beskjed om å holde meg mest mulig i ro fremover.. alt for mye annet jeg kunne gjort enn å ligge på den sofaen. Vaske klær, rydde, vaske hus, gå over klærne til prinsessa (for ente gang:p ). Samboeren her kjefter nesten på meg til tider for at jeg skal kutte ut å la ham gjøre ting :p
Ser den! Holder på med et eller annet hele tiden jeg også, selvom jeg ikke egentlig har energi :p det er så mye som må gjøres liksom! Selvom alt egentlig er klart :p jeg er veldig utålmodig av meg, men nå synes jeg hun bare kan komme :) 4 uker igjen til termin, håper jeg ikke må gå over tiden..

Hehe jepp :P Skikkelig nesting på gang her også! Rydder, vasker og organiserer! Skulle bare hatt mer energi og mindre vondt :(

Hehe jepp :P Skikkelig nesting på gang her også! Rydder, vasker og organiserer! Skulle bare hatt mer energi og mindre vondt :(
Samme her.. Sover ikke om natten, våkner hele tiden av at alt er ubehagelig! Snur meg rundt 1000 ganger minst.. Idag har jeg sett stjerner flere ganger :( har litt lavt blodtrykk og jernmangel, regner med at det er hovedgrunnen til mangel på energi..

Ser den! Holder på med et eller annet hele tiden jeg også, selvom jeg ikke egentlig har energi :p det er så mye som må gjøres liksom! Selvom alt egentlig er klart :p jeg er veldig utålmodig av meg, men nå synes jeg hun bare kan komme :) 4 uker igjen til termin, håper jeg ikke må gå over tiden..

Nyt muligheten til å styre litt rundt! Kjenner etter jeg fikk beskjed om at jeg må gjøre så lite som mulig synes jeg litt synd på kjærsten. Blir jo så lett grinete plutselig :P du får løpe i trapper og kjøre over mer og mer humpler når det nærmer seg da vettu :)

jaa! Jeg har vasket vegger og tak, komfyr, kjøleskap, osv! Vasket og brettet alt av barneklær fram til strl 74! pakket sykehus bag, bakt, osv.. Hadde skrevet en lang liste med ting jeg tenkte å gjøre i permisjonen, men det er allerede gjort :)

Samme her! Problemet mitt er at jeg gjør alt annet enn å fikse babystæsj! Vasket klærne for maaaange dager siden, men de henger enda i stua. I mens har jeg vasket vinduer, bakt, prøvd ut nye middagsretter og ordnet ute osv. Kommer til å bli dritstressa på slutten når ingenting er klart :p

Back
Topp