redebygging?!

Har en Ford mondeo.
Og blir da baby, og ei på 6 og en på 7 som skal baki der....

Ford mondeo er vel en av de som skal gå med tre seter bak? Mannen kjøpte mondeo -09 modell i høst, men vi skal bare ha plass til to seter ;p værre i min lille polo xp

Jeg er selv da andregangs og vet sånn delvis hva jeg ikke kommer til å trenge og hva jeg trenger. Har og litt fra storebror, men mye er solgt/gitt vekk på 5 år og i tillegg vil jeg ha slikt som klær "nytt", jeg venter jo jente :p
Her er det ikke bare barneutstyret som tenkes på! det er alt! rydde overalt, inkl kjelleren som er uinnredd rotekjeller, og har som sagt lyst å få pusset opp litt her og der hvor ting står igjen så det blir fint og praktisk til lillefrøkna kommer!
Noe bunner nok i økonomi her og, men nå har vi jo igrunn de dyreste tingene i hus allerede, så det rorer seg nok litt framover får jeg håpe ;)
Få meg en liste over hva jeg mangler og gå etter den så kanskje jeg slipper litt stress :rolleyes:

Takk!
vet du om de har base på babystolen? (hadde blitt veldig glad om du gidder å høre med de hva salgs seter de har)
Dei kjøpte bilen etter ho minste var ferdig med baby sete :/ men basen bygger ikkje utover. Så kan nokk ha base til babysete og beltestol til dei eldste :) kan spør naboen neste gang eg ser dei hvilken dei har. Men dei har nokk sete Nr 2 til ho minste

Siste uka har følelsen kommet mer å mer, redebygginga kicker inn :P
Har ikke termin før 4 april men sku helst hatt alt klart nå liksom hehe :)

Jeg går helt bananas med planer i hodet, men klarer bare 20 min arbeid om gangen så her tar ting tid. Planen er å få tak i garderobeskap i morgen og så drive med noe selging på finn for å få unna unødvendige møbler på barnerommet. Det trengs også en del babyutstyr, men en ting om gangen er nok stikkordet her ja!

Skal flytte nå I januar, så tenker ikke så mye på redebygging nei. Men nå har jeg gjort dette to ganger før, så skal nok få ting på plass I tide :-)

Back
Topp