Redebygging

Amelia Bedelia

Elsker forumet
Nå står vaskemaskinen på med første vask til babyen - flanellskluter.. Noen andre som har begynt å vaske klær og lignende?
Eller gjøre klart på andre måter? :)

Kult at flere begynner :)
I går var det tre måneder igjen til termin, så setter på første vasken i dag tenkte jeg, med både klær, sengetøy og sengekanten :)
Fikk endelig hengt opp hyllen i går på gjesterommet/det kommende barnerommet :)
Tiden går så veldig fort ! Snart er han her :D

Tenker å vaske rommet også, men er usikker på om det er noe vits enda... hva tror dere ?

Har ikke begynt å vaske klær nei, men har sortert i str.

Skal først få pussa opp soverommene (både det guttene skal ha + babyrommet + få satt inn klesskap til babyen) før jeg begynner å vaske har jeg tenkt.

Kult at flere begynner :)
I går var det tre måneder igjen til termin, så setter på første vasken i dag tenkte jeg, med både klær, sengetøy og sengekanten :)
Fikk endelig hengt opp hyllen i går på gjesterommet/det kommende barnerommet :)
Tiden går så veldig fort ! Snart er han her :D

Tenker å vaske rommet også, men er usikker på om det er noe vits enda... hva tror dere ?

Kan jo være godt å få vasket, så vaske lett over en gang seinere ;)

Så gøy :) gleder meg til å begynne å vaske ! Først få inn møblene :)

❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤

Oyoy, har ikke begynt med noe enda.. Men skal begynne om en mnd eller to tenker jeg :) Må plukke ned klærne fra loftet og begynne å sortere størrelser.. Også vaskingen da! Uff og huff ;)

Har sortert alle klærne jeg har etter de andre barna, men ikke vasket dem. Det får bli senere. Hr tenkt å male senga også, det er vel på tide snart...

Back
Topp