Redebygging

triinee

Elsker forumet
Noen som kjenner på trangen til redebygging? Jeg gjør det, og synes i grunn det er litt vel tidlig :p Vi er midt i oppussing, så kan vel hende det er en kombinasjon av at jeg er gravid og at det er fullstendig kaos rundt oss.

Men.. hvis jeg skal være like glad i å rydde resten av svangerskapet som jeg har vært til nå, så er i allefall huset organisert fra topp til tå når minsten kommer :)

det har jeg ikke merket noe til, skulle ønske jeg gjorde det da hehe

Har vært sånn siden vi tok over huset en uke før eggløsning før første graviditeten jeg. Altså 1.august ;) Bygge rede! :-D Vi pusser opp en stor enebolig. Akkurat ferdig med soverommet vårt. Nå er det kontor, og så er det babyrom <3 >

Jeg var faktisk på loftet for en uke siden og fant frem vognbagen :/ tidlig men ja :)

Så bra at det ikke bare er meg:-) Plutselig skal ALT gjøres på en gang. Alt må være i orden og klart:-)

Vi er i kjøpefasen så er hussyk:) Har sååå lyst til å få et rom til minsten også!! Har bare to soverom nå, så må ha noe større! Drømmehuset har bare ikke kommet enda:/

Da jeg gikk gravid med sønnen vår, turte jeg ikke kjøpe noe før etter UL i uke20, ville jo ikke jinxe det heller. men jeg ordnet ikke til noe av babytingene hjemme før 3uker før jeg dro på sykehuset. den kommende mormor holdt på å gå av skaftet for at jeg ikke hadde vasket opp babyklær og pakkt bagen min i det minste, så hun gjorde det for meg. Skulle jo ha hatt den klar lenge og i vertfall siden magemålene mine lå 4uker over det de skulle være og jeg hadde åpning. Hadde vist veldig god tid helt til jeg kom på sykehuset og fikk styrtfødsel.

Back
Topp