Redebygging og forberedelser

SÅ sjukt fornøyd med å ha fått tak i tripp trapp stol brukt for 150kr [emoji16]

Det var billig ja :) Synes de stortsett selges for ganske mye brukt. Har kjøpt newborn sete så må passe på finne en som er ny nok til at det passer på :p

Når begynner dere å gjøre klart? Tenker på å få ting på plass. Har kjøpt en troll vugge som jeg skal hente på tirsdag og der jeg har lagret babytingene begynner det å bli veeeldig fullt nå.

Det var billig ja :) Synes de stortsett selges for ganske mye brukt. Har kjøpt newborn sete så må passe på finne en som er ny nok til at det passer på :p

Er den kompatibel med Stokke utstyr og? Vet de som er av eldre modell ikke er det:/

Her har ting endret seg fort inforhold til redebygging. Jeg har plutselig begynnt å få panikk og er redd for å ikke bli ferdig i tide.
Eneste jeg ikke har kjøpt nå er babysitter. Ellers er alt kjøpt. Skal hente bilstolen og vippestolen imorgen. Var i går og fikk kjøpt et eget lite klesskap til lille som jeg kan ha i stua. Har i dag kjøpt nye knotter som jeg har pyntet det opp med.
Har kjøpt masse klær brukt som jeg nå vurderer å sortere å bare legge på plass.

Vi mangler babycall og tripptrappstol, ellers er alt klart. Tiden går så fort! [emoji7]

Er den kompatibel med Stokke utstyr og? Vet de som er av eldre modell ikke er det:/

Jeg har kun kjøpt newborn sete og fikk tak i brukt tripp trapp stol i dag. I følge sidene dems skal newborn sete passe på stoler produsert etter 2003 og denne var 8år gammel så da burde det passe overens :)

Siden sist har vi kjøpt inn litt til! Nå er sprinkelseng i orden, og babycall, ammepute, bæretøy som kan brukes fra nyfødt, stelleveske og noen deilige pledd er på vei i posten.

Nå mangler det:
Stokke tripptrappstol med nyfødtsete (sjekker finn.no hele tiden)
Dyne til seng og vugge (tenker å kjøpe sommerdundyne fra Kid)
Stellebord (vet hvilket vi skal ha, må bare få fingen ut)
Badebalje
Babynest
Myggnetting til vogn og til vindu på soverom
Ny madrass til Stokke sleepi mini
Småplukk som uro og formsydd laken til overnevnte seng
Stelleprodukter (kluter, bleier osvosv)
Litt mer tøy til prinsessa

Ellers har jeg laget en liste over alt som jeg vil ha på stell i huset før vesla kommer, og både jeg og mannen vil jobbe jevnt og trutt med denne listen frem mot termin. Vi gleder oss sånn!

Har en app på telefonen jeg fører inn hva vi mangler og merker av som kjøpt etterhvert som vi ordner det. Listen baller bare på seg jo! :nailbiting:

Vedlegg

• Screenshot_20180519-093411.png
    Screenshot_20180519-093411.png
    232,4 KB · Visninger: 40
  • Screenshot_20180519-093424.png
    Screenshot_20180519-093424.png
    205,1 KB · Visninger: 41
  • Screenshot_20180519-093432.png
    Screenshot_20180519-093432.png
    207,6 KB · Visninger: 44
  • Screenshot_20180519-093515.png
    Screenshot_20180519-093515.png
    184,5 KB · Visninger: 41
Bleiebøtte får du gratis på Barnas Hus, og i babypakkene fra kiwi, rema1000 og apotek1 får du en del bleier, flasker og ammeinnlegg. Husker ikke helt hva som var i hvilken pakke [emoji4] Men hvis du henter de kan du krysse av et par småting på listen din [emoji6]

Jeg har kun kjøpt newborn sete og fikk tak i brukt tripp trapp stol i dag. I følge sidene dems skal newborn sete passe på stoler produsert etter 2003 og denne var 8år gammel så da burde det passe overens :)

Du du snur stolen og ser under foten så står serie nr og når stolen er produsert[emoji4] alle stoler med serienr som begynner med 3 skal hvertfall passe. Min var produsert august 2003 og newborn setet passer [emoji4]

Så nå at dette var en gammel post og du har sikkert funnet ut av det selv:)

Du du snur stolen og ser under foten så står serie nr og når stolen er produsert[emoji4] alle stoler med serienr som begynner med 3 skal hvertfall passe. Min var produsert august 2003 og newborn setet passer [emoji4]

Så nå at dette var en gammel post og du har sikkert funnet ut av det selv:)

Jeg sjekket det med serienummer med en gang så den skal passe ;) mamma kjøpte setet for meg så tok litt tid før jeg fikk prøvd det på. Synes det virka som det akkuratt ikke passa så begynte lure litt, men måtte bare trykke litt hardere så satt det på plass:) den er rød og litt slitt så har lyst til å pusse å male den, men tror ikke jeg orker :hilarious: redd det blir enda styggere også :p

Jeg sjekket det med serienummer med en gang så den skal passe ;) mamma kjøpte setet for meg så tok litt tid før jeg fikk prøvd det på. Synes det virka som det akkuratt ikke passa så begynte lure litt, men måtte bare trykke litt hardere så satt det på plass:) den er rød og litt slitt så har lyst til å pusse å male den, men tror ikke jeg orker :hilarious: redd det blir enda styggere også :p

Jeg pusset og malte min brune hvit. Ser at jeg kan ikke ta inne og ut brettene på samme måte uten at det malingen skrapes litt av[emoji57] men min var kjempe stygg, så er uansett bedre nå[emoji6] vet ikke om jeg hadde orket jeg heller hvis stolen er helt ok [emoji6]

Jeg pusset og malte min brune hvit. Ser at jeg kan ikke ta inne og ut brettene på samme måte uten at det malingen skrapes litt av[emoji57] men min var kjempe stygg, så er uansett bedre nå[emoji6] vet ikke om jeg hadde orket jeg heller hvis stolen er helt ok [emoji6]

Jeg er litt usikker på om den vi har kjøpt faktisk er rød eller om den er malt:p Brettene sitter bom fast og det blei litt merker når vi fikk de ut med makt:inpain: De skal vel egentlig kunne tas ut og inn ganske smertefritt antar jeg. Får se hva jeg orker gjøre :hilarious:

Back
Topp