SÅ sjukt fornøyd med å ha fått tak i tripp trapp stol brukt for 150kr [emoji16]
Det var billig ja Synes de stortsett selges for ganske mye brukt. Har kjøpt newborn sete så må passe på finne en som er ny nok til at det passer på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SÅ sjukt fornøyd med å ha fått tak i tripp trapp stol brukt for 150kr [emoji16]
Det var billig ja Synes de stortsett selges for ganske mye brukt. Har kjøpt newborn sete så må passe på finne en som er ny nok til at det passer på
Er den kompatibel med Stokke utstyr og? Vet de som er av eldre modell ikke er det:/
Jeg har kun kjøpt newborn sete og fikk tak i brukt tripp trapp stol i dag. I følge sidene dems skal newborn sete passe på stoler produsert etter 2003 og denne var 8år gammel så da burde det passe overens
Du du snur stolen og ser under foten så står serie nr og når stolen er produsert[emoji4] alle stoler med serienr som begynner med 3 skal hvertfall passe. Min var produsert august 2003 og newborn setet passer [emoji4]
Så nå at dette var en gammel post og du har sikkert funnet ut av det selv
Jeg sjekket det med serienummer med en gang så den skal passe mamma kjøpte setet for meg så tok litt tid før jeg fikk prøvd det på. Synes det virka som det akkuratt ikke passa så begynte lure litt, men måtte bare trykke litt hardere så satt det på plass den er rød og litt slitt så har lyst til å pusse å male den, men tror ikke jeg orker redd det blir enda styggere også
Jeg pusset og malte min brune hvit. Ser at jeg kan ikke ta inne og ut brettene på samme måte uten at det malingen skrapes litt av[emoji57] men min var kjempe stygg, så er uansett bedre nå[emoji6] vet ikke om jeg hadde orket jeg heller hvis stolen er helt ok [emoji6]