Redebygging og finne frem babyting/klær

Atpåklattpåvei

Elsker forumet
Hei, noen som kribler etter å begynne? Eller allerede har begynt?
Føler det er litt tidlig enda, men med det dårlige 1.mai været som er i dag, har jeg nå såååå lyst til å ta turen på loftet og finne frem alt babystæsjet og klærne....
 
Hei, noen som kribler etter å begynne? Eller allerede har begynt?
Føler det er litt tidlig enda, men med det dårlige 1.mai været som er i dag, har jeg nå såååå lyst til å ta turen på loftet og finne frem alt babystæsjet og klærne....

Morsomt at denne kom nå! Jeg har nettopp gått igjennom to kasser med klær fra storebror :bag: :hilarious: Vi har veldig lite i størrelsene før 74, så har gått igjennom og kastet klær med hull/nupper/flekker. Også må jeg sikkert gå igjennom en gang til hvis det viser seg å være lillesøster som kommer til høsten:laughing002
 
Akkurat satt meg ned etter å ha sortert det vi har av strikkeklær + klær i de minste størrelsene som jeg ikke ville la gå videre i arv. Er 14+2 :angelic:
Etter en strikkegal bestemor, som på et tidspunkt bare hadde mine to gutter som barnebarn, har vi tre stappfulle kasser a 40 liter med nydelige gensere, tepper, dresser osv. Og det er bare størrelsene opp til 2,5 år ca :p
Og så har jeg begynt å lage lister over alt vi må kjøpe inn nytt, gleder meg til å begynne :Heartpink så ja, redebyggingen starter tidlig denne gangen :happy:
 
Godt det ikke bare er meg Er jo greit å få oversikt over hva man har og trenger å skaffe også. Så man ikke må få tak i alt mot dlutten liksom.
 
Klarte ikke dy meg!! Har gått igjennom det vi har av ting. Har jente fra før og har bestemt oss for å ikke vite kjønn denne gangen. Ikke mye til en lillebror i de kassene med klær!! Men heldigvis beige lillelam dress, litt hvite bodyer og noe som kan brukes til begge kjønn :) Ser ikke for meg en lillebror i rosa, blonder og kjoler, så da må vi på shopping. Har veldig følelse på gutt, så blir spennende å se :)
 
Hehe. Merker hjernen går mer og mer over i babymodus. Hentet vogn etter ei venninne i helgen, og mamma har vært her med nytt strikketøy til den lille. Så det klør i fingrene etter å finne frem ting.
Men skal klare å holde meg til fredag, da er det OUL og kanskje går vi vite hva det blir. Har 2 jenter fra før.
 
Hehe. Merker hjernen går mer og mer over i babymodus. Hentet vogn etter ei venninne i helgen, og mamma har vært her med nytt strikketøy til den lille. Så det klør i fingrene etter å finne frem ting.
Men skal klare å holde meg til fredag, da er det OUL og kanskje går vi vite hva det blir. Har 2 jenter fra før.
Spennende!! Vil du absolutt ha gutt nå eller er det digg med den til jente pga praktisk mtp ting/klær? :D
 
Spennende!! Vil du absolutt ha gutt nå eller er det digg med den til jente pga praktisk mtp ting/klær? :D
Hadde vært veldig kjekt med en gutt denne gangen. Men kjenner at det ikke betyr så mye hva det blir. Veldig praktisk om det blir jente, men kanskje ekstra artig om det blir en gutt.
 
Hadde vært veldig kjekt med en gutt denne gangen. Men kjenner at det ikke betyr så mye hva det blir. Veldig praktisk om det blir jente, men kanskje ekstra artig om det blir en gutt.
Ikke sant. Blir bra uansett :D har gutt, jente, gutt nå. Ser ut som neste blir gutt. Hadde vært gøy med jente igjen så blir det 2 av hver men det spiller jo ingen rolle egentlig. Vi mennesker er jo bare sånn.har man 3 gutter så spør folk om man ikke skal få en til for å få" jenta" :hilarious::facepalm:
 
Her er det også mye på gang. Mannen min har oljet hele huset, så skal han bygge et ekstra soverom og male et soverom. I tillegg har vi handlet inn brukt barnevogn, bilstol og barneklær.:laughing002
 
Her er det også mye på gang. Mannen min har oljet hele huset, så skal han bygge et ekstra soverom og male et soverom. I tillegg har vi handlet inn brukt barnevogn, bilstol og barneklær.:laughing002
Ja noe må man jo bruke ventetiden på også. Er jo verdens mest utålmodige menneske. Så vil jo helst gjøre alt k stand med en gang... hehe. Men tenker vi er glad for det når vi kommer mot slutten og det å komme seg ut sv senga et prosjekt i seg selv.
 
Jada, har vert aktiv på kikk i hyllene på finn har også fått til anskaffelse av ein liten kvit body og eitt par søte sokkar
 
Vi må kjøpe klesskap til storebror så lillesøster kan få kommoden hans. Før det må vi rydde ut av rommet som skal bli hennes rom, og det blir en aldri så liten utfordring grunnet lite lagringsplass. Også vasker jeg klær og diverse sensommer/tidlig høst tenker jeg :)
 
Back
Topp