Svaneprinsessen
Snart sommermamma

Begynt å vaske opp dyner, og skal snart begynne med klærne.
Noen andre i samme modus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Haha. Jeg måtte le. Kjenner meg igjen 100%. Har tre lister. En for baby, en for huset generelt og en for hva vi må kjøpe på Ikea. Der er det hyller og alt mulig som må på plass. Fikk plutselig trangen. Må være redebyggingMannen tror det har klikket for meg. Løper rundt i huset og rydder og skriver lister for hva jeg trenger til baby. Har allerede mye fra førstemann, men er likevel stressa, hehe.
Noen andre i samme modus?
Har allerede vasket de fleste klærna og det meste er på plassMannen tror det har klikket for meg. Løper rundt i huset og rydder og skriver lister for hva jeg trenger til baby. Har allerede mye fra førstemann, men er likevel stressa, hehe.
Noen andre i samme modus?
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver om frustrasjon, jeg føler jeg ser så mye som skulle vert gjort, men klarer ikke gjøre noe med det selv. Får litt dårlig samvittighet overfor samboeren min som må gjøre alt :-/Har allerede vasket de fleste klærna og det meste er på plassSkriver liste over hva mannen må gjøre i huset og utenfor huset som jeg ikke kan lengre f.eks plenklipping, maling av hus, luke i oppkjørselen, vaske bad etc. Han er veldig flink, og det hjelper meg å se at han får gjort disse tingene så driver jeg med små ting, middagslaging og det jeg har kapasitet til. Veldig frustrerende å sitte å se på alt en skulle ha gjort men ikke kan gjøre pga formen. Men redebyggingen er i gang for lengst ja, så du er ikke alene
![]()
Haha. Godt alt som er gjort.Mammamoo: Godt å høre at det ikke bare er megkom meg nå på IKEA i dag og fikk krysset av litt på listen.
Skal ha keisersnitt 2.august, så ungen komme i uke 38, og det føles plutselig ikke så lenge til.
Samme her, men begynner å bli mer vant til det. Tenker også det er greit at mannen min får sett hvor mye jeg gjør til vanlig, noe som blir veldig synlig nå når jeg ikke gjør så mye. Fort gjort å ta ting forgitt. Ellers tenker jeg det er greit at han er vant til å gjøre nye også til babyen kommer, og jeg sikkert kommer til å ha nok med amming etcKjenner meg veldig igjen i det du skriver om frustrasjon, jeg føler jeg ser så mye som skulle vert gjort, men klarer ikke gjøre noe med det selv. Får litt dårlig samvittighet overfor samboeren min som må gjøre alt :-/
Jeg har ett stort behov for å rydde og ordne, og det at jeg ikke klarer/orker går veldig mye utover humøret mitt :-/