Redebygging ❤

Mannen driver med redebygging mens jeg tar livet med ro og tenker at det ordner seg. :hilarious: Jeg håper i grunn at ukene flyr avgårde fordi jeg har hatt så mye usikkerhet pga blødninger og div. Er nok derfor jeg er ganske avventende i forhold til redebygging også.

Mannen driver med redebygging mens jeg tar livet med ro og tenker at det ordner seg. :hilarious: Jeg håper i grunn at ukene flyr avgårde fordi jeg har hatt så mye usikkerhet pga blødninger og div. Er nok derfor jeg er ganske avventende i forhold til redebygging også.

Forstår den avventende følelsen! Hadde det slik jeh igså til oul da jeg så at han bevegde seg og ikke vite at alt sto bra til(som de kan se). Slet mye med blødninger og uvi 1.trimester og det er ikke en koslig følelse og kjenne på denne usikkerheten... håper det ordner seg for deg:Heartbigred

Vi har startet å rydde ut av gjesterommet som skal bli barnerom, og gjort om kontoret til gjesterom. Masse sortering og ikke minst kasting av gammelt skrot.

Neste uke starter mannen å rive alt på barnerommet, og så skal det pusses opp helt fra scratch. Heldigvis har jeg en sønn på 16 som har startet på byggfag, så han er en ivrig hjelper. Når det kommer til maling og tapet, tar jeg gladelig over

Vi har kjøpt inn stellebord, seng og litt klær. Ellers mangler vi det aller meste, siden det er 13 år siden yngste var baby...

Her er alt nesten klart for baby. Rydda i babyklærne i går, vogna og stellebordet står klart. Er helt sykemeldt og skal være det fram til fødsel, så jeg har altfor god tid til redebygging. Har masse jeg har lyst til å strikke, men det er begrensa hva jeg får til ettersom Bekkenløsninga krever at jeg ligger og hviler, blir det lite strikking :(

Back
Topp