Rede bygging

• Trådstarter Trådstarter ☆Venternr1_jente☆
  • Opprettet Opprettet

☆Venternr1_jente☆

Guest
Har dere begynt å tenke på baby utstyret?

Hva og hvor dere skal kjøpe?

Hva dere trenger/har?

Vi kjøpte brukt vogn og bilsete så spart 6500 på det :D

Bestiller bagkant, vognteppe, madrass og handlenett i slutten av juli mnd.

Moseskurv kjøper vi london, seng + utstyr får vi av barnets oldeforeldre.

Stellebord er valgt ut med stellematte.

New born til stokke skal vi ha.
Baby bjørn vippestol skal vi ha.

Ammepute har vi anskafet :-)

Klær kjøpes i london :D
Kjøpte body, bukse, lue og sokker til natalia på fredag <3
Vet familien min har unisex klær :p

Baby bjørn bæresele skal vi ha.

Mormoren til babyen skal strikke hentesett og babyteppe til vognen :)

Ammeinnlegg er i hus allerede.
Og mammabukser.

Har en smokkelenke hjemmelaget, bestilt en vogn pynt og mamma smykke hjemmelaget.

Gravid smykke er i hus.

Fått velkomst fra baby glede.
Kjøpt svangerskapet fra a-å og svangerskapsdagboken.

Og første smokkene hennes.

Og til slutt rangle sokkene hennes <3

wow dere er godt i gang ser jeg. Vi har ikke anskaffet noe, eller tenkt på utstyr ennå. Har endel ting etter storebror om vi sikkert kommer til å bruke til denne også :) Tror ikke vi begynner å handle inn utstyr før i høst egentlig, men kommer vi over noe kupp etter oul så kanskje det blir noe litt tidligere :)

Å hjelpes! Du er jammen meg komt godt i gang med redebyggingen! :-o Hehe :) eg har ikke tenkt i de baner enda, men har mesteparten av utstyret etter storebror! Viss det viset seg å bli en lillesøster, må eg nok handle inn litt rosa! Men vogn, seng, stellebord ol er nøytralt og klart til nestemann! Kjøper nok noe lite etter OUL, bare for å kjøpe noe :)

Nei, så langt har vi ikke kommet enda :P pappaen har kjøpt to smukker fordi han gleda seg sånn :P men thats it så langt :) blir nok mest utover høsten, vil jeg tro.

Å hjelpes! Du er jammen meg komt godt i gang med redebyggingen! :-o Hehe :) eg har ikke tenkt i de baner enda, men har mesteparten av utstyret etter storebror! Viss det viset seg å bli en lillesøster, må eg nok handle inn litt rosa! Men vogn, seng, stellebord ol er nøytralt og klart til nestemann! Kjøper nok noe lite etter OUL, bare for å kjøpe noe :)

Signerer denne!
Storebror skal få seg ei ny seng i løpet av sommeren, ellers så er vel det meste i hus, utenom bleier i str mini ;)

Oi, du har det klart ser jeg! ;-)
Nå har vi veldig mye etter storesøster, men det er likevel en del småtteri som må kjøpes, litt klær (mye klær hvis det blir gutt), vurderer ny vogn, vugge må vi ha og div madrasser, sengesett osv.. ja, også stelleprodukter og bleier og sånn småtteri.. men har teeemmelig god tid på å anskaffe dette! :-p

Ikke tenkt så langt eller! Begynner etter OUL tippet jeg. Mn har jo to fra før så har alt av store ting. Blir d jente igjen så har vi alt,blir d gutt må vi nok kjøpe no blått!

Oi her var mye kommet på plass allerede!
Har ikke kjøpt en sokk en gang. Men vi har jo det meste fra første da. Så aventer å se om det blir gutt eller jente. Om det blir gutt må vi vel kjøpe litt klær. Også er det mulig jeg skal kjøpe en bilstol fra et vennepar og heller selge den vi har.

Jøss... Snart ferdig du da :D her har jeg det meste i hus fra storesøsken. Mangler bilsete, stellebord og vugge bare. + noe nøytralt ulltøy... Har ikke kjøpt noe enda, men kjøper nok noe etter oul bare for å kjøpe noe ;)

Vi er mer eller mindre ferdige.. mangler egentlig bare litt mer nyfødt klær!

Du har kontroll ser jeg ;)

Venter til etter OUL med å kjøpe klær. Håper å få med meg ull salget, siden vi fikk vår/sommerbarn sist.

Så må ha litt nye klær uansett kjønn :p

Ellers har vi det meste etter sist gang, bare amme innlegg å bleier o.l som mangler ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har egentlig nesten alt siden vi har en liten på 7 måneder :-) Blir det jente må vi kjøpe noe klær. Gutteklær har vi mer enn nok av :-)

Og ellers trenger vi egentlig bare tvillingvogn, men stresser ikke med det på lang tid enda :-)

Har ikke kjøpt en dritt ;) får vel begynne å tenke på det hvertfall :)....

Vil forøvrig heller anbefale ergo baby I stedet for babybjørn bæresele (bi har begge)

Back
Topp