Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får se hva du finner ut med å logge på der....Har vel det jo![]()
Det høres jo bra ut? Må sjekkes opp i! (Har ingen peiling på iphonen,kun ringer og sender meldinger med den)
Er den ødelagt eller er den bare død i maskinirier?Iphonen har tatt kveldog jeg har tusenvis av bilder på den som jeg så gjerne skulle fått reddet. Noen som vet om det er mulig uten å få liv i telefonen igjen?
![]()
Har vel det jo![]()
Det høres jo bra ut? Må sjekkes opp i! (Har ingen peiling på iphonen,kun ringer og sender meldinger med den)
På hvilke måte har den tatt kveld?
Er den ødelagt eller er den bare død i maskinirier?
Hvis den er død. La den stå me litt strøm i. Deretter trykker du og holder inn av/på knapp OG home knapp. Hold inne i ca 10-20 sek se om det skjer noe. Slipp hvis det skjer noe. Kommer du eeg da inn ta kopi av alt. Og oppdater den og å kan det henne den fungerer vanlig.
Men har du prøvd det jeg sa?Den fungerte helt fint til den gikk tom for strøm i helga. Virker ikke som den lader som den skal. Det skjer litt ofte at den går helt tom for strøm og skruer seg av og vanligvis må den ligge lenge til lading før Apple-tegnet kommer. Nå kommer det med en gang jeg plugger lader i, men den ligger liksom og blinker. 3 hvit skjerm, 3 sek svart skjerm...
Om du har en mulighet for å ringe med en annen tlf, så ring apple support, de hjelper deg![]()
Hvor lenge har du prøvd å lade den? Iphonen må være oppladet til 4% før den skrur seg på igjen. Prøv evt å lad den i pc og se om det kan gå![]()
Ok. Prøv å hold inne home knappen. Så kobler du til usb kabelen i pcn. Hold inne en stund.Har prøvd med begge knappene, men kan prøve igjen. Tenker å dra kjøpe meg en ny nå, for føler meg helt isolert uten telefon:/ men skal prøve en siste gang først..
Kan være jeg har vært litt sløv med å oppdatere den:/ kan det ha noe med saken å gjøre kanskje?![]()
Ok. Prøv å hold inne home knappen. Så kobler du til usb kabelen i pcn. Hold inne en stund.
Har vært borti det der mange ganger før da jeg jobbet med mobil. Som regel funker tlf. Men ikke alltid.
Er noe av det første han blir å prøve på. Du får krysse fingrene.Har ikke pc her, bare iPad. Og foreldrene mine sin som jeg skulle prøve på var med faren min på jobb:/ så dessverre fikk jeg ikke prøvd dette. Har levert den inn der jeg kjøpte den nå, så skulle teknikeren deres se på den. Håper han/hun kan finne ut av noe, men skulle jo gjerne hatt prøvd det du sier her selv førsttror du det kunne virket?
Du kobler bare usb enden inn i pc jaDen har ligget lenge, men ingen forandring:/ og nå skruer den seg jo på med en gang jeg prøver lade, men den ligger bare og blinker.
Hvordan lader jeg i pc? Bare setter i strømkabelen der?