janett85
Gift med forumet
uff, jeg nevnte for ei sund siden at de hadd funnet celleforandringer hos meg som måtte sjekkes bedre opp på sykehuset, vel nå har jeg fått time den 24 denne måneden. Fikke brevet på tirsdag og siden da har jeg gått stadig kvalm, deppa, små irritert og redd.. Greide å slå det litt i fra meg føre brevet kom og greide å tenke at det går helt fint og er sikkert ikke noe å bekjymre seg for..Men etter at brevet kom blei det liksom så "virkelig" igjen og det eskalerer seg for hver dag..Går konstant med den grue seg følelsen i magen og griner hver natt... Blir også super lett irriter når noe ikke helt går min vei , heldigvis skjønner mannen min meg og tar det ikke til seg...Håper dagene fram til timen går fort og at jeg får raskt svar på prøvene, orker ikke å gå å ha det på den måten, er grusomt...
Skulle tru jeg egentlig var gravid, men detta er skikkelig nerver, litt små angst føler jeg..
Dere som har vært igjenom dette, hvor lang tid tok det føre dere fikk svar på prøvene..????
takk for at du/dere leste, trengte virkelig å få detta ut....
Skulle tru jeg egentlig var gravid, men detta er skikkelig nerver, litt små angst føler jeg..
Dere som har vært igjenom dette, hvor lang tid tok det føre dere fikk svar på prøvene..????
takk for at du/dere leste, trengte virkelig å få detta ut....