Redd

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Igår kveld oppdaget jeg litt brunt slim/utflod når jeg var på toalettet, ikke smerter.
Vært på toalettet to ganger i natt men da har det vært helt fint.
Var på toalettet når jeg stidde opp og så igjen pittelitt brunt...
Vet at ingen kan gi meg svar, eller at dette betyr at jeg mister, men føler jeg får panikk og vil bare gråte! Så redd for å miste igjen. Forstår ikke hvorfor det skal være vanskelig å få barn denne gangen når jeg og barnefar har to friske fra før som satt på første pp:(

Jeg krysser fingrene og håper på det beste for deg! Det kan jo være helt uskyldig, men jeg skjønner veldig godt at du blir skremt. ❤️

Huff, skjønner veldig godt du blir skremt!! Da jeg gjennomgikk MA i mitt første svangerskap startet det med små mengder brun utflod - fremskyndet UL pga bekymring og det viste seg da at fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 7. MEN jeg leste mye om det den gangen, og husker det var mange som skrev at de hadde opplevd små blødninger/brun utflod uten at noe var galt også. Min anbefaling er likevel å få bestilt deg en UL - helt grusomt å gå rundt med sånne bekymringer! Håper virkelig at det er helt uskyldig, og at alt står bra til!!:Heartred:Heartred:Heartred

Huff, sender deg alle positive vibber jeg kan, og er enig med Hennie85 angående ultralyd. Det verste er å gå og bekymre seg :Heartred Jeg har hatt både friske blødninger og spottet brunt i det svangerskapet som gikk bra, men opplevde også brun spotting den gangen det endte i MA. Håper du får raskt svar og at alt står bra til med den lille spiren din :Heartred:Heartred

Hvis du ikke blør mye, har mye smerter og det tar seg opp så kan det gå helt fint.
Har opplevde begge deler selv med 3 vellykka svangerskap og 3 SA. Hatt rosa på papiret med 2 av de vellykka. Men med de andre fortsatte det å blø hver dag og tok seg etterhvert opp. Så hvis det er veldig lite og stopper opp igjen så ville jeg ikke vært så bekymret :)
Men skjønner hvordan du har det

Skal prøve å fremskynde ul, sist gang var det BO, men da blødde jeg akkurat 4+0 så stoppet det etter 3 dager. Fikk da vite BO i uke 8...
Blir 8 uker denne uken, håper på uskyldig, men forbereder meg på det motsatte :(

Skal prøve å fremskynde ul, sist gang var det BO, men da blødde jeg akkurat 4+0 så stoppet det etter 3 dager. Fikk da vite BO i uke 8...
Blir 8 uker denne uken, håper på uskyldig, men forbereder meg på det motsatte :(
Krysser fingrene for at alt er helt fint:Heartred:happy: lurt å fremskynde ul, kanskje det hjelper litt å se at alt er greit:happy:Det er ikke noe kjekt å gå å engste seg hele tiden:Heartred

Krysser fingrene for deg! Jeg har opplevd det samme, 2 ganger har det endt i ma/sa, 1 gang fikk jeg en baby (og da blødde jeg i ukesvis).

Ved MA hadde jeg ingen symptomer, mens med graviditeten som gikk bra blødde jeg. Det varierer veldig! Ville tatt en ultralyd for å roe nervene, kjempevondt å gå og være urolig :Heartred jeg uroer meg veldig hele tiden, men prøver å minne meg selv på at statistikken er på min side. Mye større sjanse for at det går bra enn dårlig :Heartred

Sniker fra juni. Jeg hadde det slik av og på uke 6-7, var på ultralyd uke 8 og der fikk jeg se et bankende hjerte. Straks 12 uker nå. Hadde en MA i fjor og da hadde jeg ingen symptomer. Masse lykke til!

Back
Topp