Redd...

Tusen takk :)
Jeg tror ikke jeg orker å gå ukentlig eller oftere.. Det er så tungt å komme seg dit hele tiden, og jeg jobber 100%.. Også er det litt det at jeg føler jeg ikke får noe mere ut av timene.. jeg må likefullt fullføre fødselen..

Kunne det vært en idé å sykemelde deg fra jobben for en kort periode? Hvis du blir sliten av 100% + privatliv så er jo ikke det en god situasjon for deg? Jeg vet selv at min depresjon var verst jo mer sliten jeg var selv.
 
Jeg har ingen andre råd og tips å komme med enn de som allerede er her. Håper du får den hjelpen du trenger, og signerer at kanskje det kan være lurt med en delvis sykemelding. Jeg merker ihvertfall selv at de tunge tankene og grublingen kommer når jeg allerede er sliten og trøtt.
 
Jeg har pratet med psyk. tidligere om generell angst, men har hatt litt vanskeligheter med å finne en som "passer" meg. Det ender alltid opp i at jeg ikke får noe ut av det og ikke får noen aha opplevelser ..
Men ja jeg har tenkt på det.

Kanskje du kunne hatt nytte av en gestalt terapeut eller en coach? Hjernen gjentar seg selv hele tiden og vi bruker lang tid på å fase inn nye ting. Angst er altoppslukende og har man ikke hatt det selv er det vanskelig å forstå. Å jobbe seg igjennom noe krever av og til mer en 1 person som lytter men gjerne en som sparrer med deg. Ikke en monolog men dialog. For å endre tankegang og bli bevisst hva som gjør deg redd for fødselen. Ofte sitter makten i det utilgjengelige i underbevisstheten. Jeg ville gjort det uansett om du fikk innvilget keisersnitt. Angst følger ofte med annen angst... og angst for angsten.. nissen flytter med på lasset den ser bare anderledes ut. Du er heldigvis «kun» i uke 23. Og har enda noen uker på deg til å begynne å planlegge keisersnitt. Det uansett ikke bra å gå rundt med den redselen. Synes du er tøff som åpner deg. Håper du finner en god løsning som kan hjelpe deg!
 
Jeg er også mye mer redd denne gangen, skal ha planlagt keisersnitt men er livredd for det også.. det blir en del tårer og panikk følelse. Har ingen gode råd å komme med, vil bare sende deg en klem❤️
 
Jeg er også mye mer redd denne gangen, skal ha planlagt keisersnitt men er livredd for det også.. det blir en del tårer og panikk følelse. Har ingen gode råd å komme med, vil bare sende deg en klem❤️
Sender deg en klem også jeg. Ikke lett det her. husk å snakk med noen om det :Heartbigred
 
Back
Topp