Redd..

*LilleHåp2016*

Betatt av forumet
Har hatt skikkelige stikninger i dag.. eller, en slags blanding mellom sviing/stikking.
kommer i sånne puljer innimellom... Og nå er jeg bare livredd for at det skal gå galt.

Vet det er normalt med alskens mulig vondter, men har aldri følt dette før. Verken forrige svangerskap eller når jeg hadde sa..

Jeg holder fortsatt et lite øye med augustforumet ettersom jeg ikke har bestemt meg om jeg skal holde meg til min termin eller tidlig ul-terminen.
Og jeg er redd for at det faktisk var et tegn på dårlig utvikling hos foster når jeg var på tidlig ul.

Jeg er nå 8+6 (tidlig ul: 6+2)

Måtte bare få ut bekymringen :arghh:

På en skala fra 1-10 hvor 1 er lite vondt og 10 er kjempevondt, kan dere skrive hvilket tall dere ligger på når dere får stikkinger/ilinger/sviing osv?

Har ikkje hatt noen vondter eller noe, men er du veldig redd syns eg du skal ringe legevakt og forklare ka du føler.

Jeg har litt ligamentsmerter innimellom, det er vondt når jeg reiser meg fort, eller skifter stilling fort. Varer veldig kort.

Ellers har vondtene avtatt.

Når jeg mistet hadde jeg rielignende murringer. Altså murringer som kom i tak. Det var såppass vondt at jeg sjønnte At dette gikk galt. Blødde samtidig.

Blod og smerter kan være et dårlig tegn, men bare smerter kan være så mangt.

Er du usikker kan du ringe legevakt for råd.

Lykke til.

Har hatt skikkelige stikninger i dag.. eller, en slags blanding mellom sviing/stikking.
kommer i sånne puljer innimellom... Og nå er jeg bare livredd for at det skal gå galt.

Vet det er normalt med alskens mulig vondter, men har aldri følt dette før. Verken forrige svangerskap eller når jeg hadde sa..

Jeg holder fortsatt et lite øye med augustforumet ettersom jeg ikke har bestemt meg om jeg skal holde meg til min termin eller tidlig ul-terminen.
Og jeg er redd for at det faktisk var et tegn på dårlig utvikling hos foster når jeg var på tidlig ul.

Jeg er nå 8+6 (tidlig ul: 6+2)

Måtte bare få ut bekymringen :arghh:

På en skala fra 1-10 hvor 1 er lite vondt og 10 er kjempevondt, kan dere skrive hvilket tall dere ligger på når dere får stikkinger/ilinger/sviing osv?
Det går nesten ikke en dag uten at jeg har så vondt i mage og rygg at jeg er sikker på at nå går det galt.... Men er gravid enda! Tror det er viktig å slappe av, puste med magen og håpe at dette går bra!!
Jeg skal på TU neste uke, er da i uke 8, bare for å få bekreftet at alt er bra sålangt!

5 ca har jeg opplevd. Ca på lik linje med moderate mensensmerter. Helt i starten var det værre. Rundt 7.
Jeg er nå 7+6, og nå er det svak til moderate stikkinger :)

Jeg har litt ligamentsmerter innimellom, det er vondt når jeg reiser meg fort, eller skifter stilling fort. Varer veldig kort.

Ellers har vondtene avtatt.

Når jeg mistet hadde jeg rielignende murringer. Altså murringer som kom i tak. Det var såppass vondt at jeg sjønnte At dette gikk galt. Blødde samtidig.

Blod og smerter kan være et dårlig tegn, men bare smerter kan være så mangt.

Er du usikker kan du ringe legevakt for råd.

Lykke til.

Ved sa i oktober, uke 5+6 hadde jeg ingen smerter, kun blødning.

Det kommer når jeg ligger/sitter helt i ro, så tror ikke det er noe med ligamentene.
Jeg får bare håpe jeg ikke får noen blødning.. Så får jeg se det an.
Kan være at jeg har styrt litt mye i dag.. (?) Fjernet en stor bordplate på spisestuebordet vårt som jeg bærte ned i kjelleren, og jeg bærte ned 4 stoler. Har henta ved, støvsugd, herja og dansa litt med snuppa på 4. Håper ikke at det er grunnen..
Takk for svar!

Ved sa i oktober, uke 5+6 hadde jeg ingen smerter, kun blødning.

Det kommer når jeg ligger/sitter helt i ro, så tror ikke det er noe med ligamentene.
Jeg får bare håpe jeg ikke får noen blødning.. Så får jeg se det an.
Kan være at jeg har styrt litt mye i dag.. (?) Fjernet en stor bordplate på spisestuebordet vårt som jeg bærte ned i kjelleren, og jeg bærte ned 4 stoler. Har henta ved, støvsugd, herja og dansa litt med snuppa på 4. Håper ikke at det er grunnen..
Takk for svar!

Da er det nok kroppen som sier ifra til deg at du må ta det med ro. Kroppen er fin sånn.

:) legg deg på sofaen og slapp av resten av kvelden, og ruuug :)

Back
Topp