Redd!

Kommende4barnsmor

Flørter med forumet
jeg var på UL får noen dager siden og det ble ingen god opplevelse, var da uke 6+6 å de målte meg til rundt 5 uker, hjertet slo veldig sakte og jeg fikk beskjed om at den lille endten holder på og dø eller så er jeg kortere på vei :(
Jeg vet jeg ikke er kortere på vei da vi kun hadde sex en gang den syklussen, så jeg gruer meg veldig til ny UL 6.januar, da er jeg 10 uker, det føles som en evighet til og jeg er så utrolig deprimert av det her :arghh:
I tillegg er mannen veldig negativ da han virkelig ikke ønsket det her nå..
Beklager klageinnlegg, men måtte bare få det ut en plass :(

Ååå, nei så trist!!!

Håper virkelig tiden flyr frem til 6. januar. Det er så kjipt å vente i en sånn situasjon! :(

Krysser fingrer!

Så grusomt for deg å høre! Og trist at ikke få støtte. Har du ikke mulighet for å få sjekket hva som skjer tidligere? Ta HCG eller ultralyd før januar?? Umenneskelig å gå uten å vite så lenge!

jeg anbefaler deg å gå til fastlegen din for å ta hcg blodprøve. tar du en nå, og en 3 dager etter, så vil du få vite om den stiger riktig og fosteret utvikler seg. lykke til <3

Uff da, så vanskelig og tungt det må være for det nå! Spesielt når mannen i huset ikke føler det samme som det. Enig ang HCG. Da har du noe håndfast du kan gjøre mens du venter. I tillegg anbefaler jeg deg å snakke med mannen, kanskje det er noen misforståelser ute og går? Far her i huset var heller ikke overivrig på ny baby og da jeg trodde jeg mistet trodde jeg at han var "glad". Han snakket om at det var naturens måte og ordne opp og at vi har det jo så fint med de to vi har fra før. Men det viste seg at han trodde det var dette jeg trengte av ham for å komme meg over sorgen og bekymringene. Det viste seg at han var også skuffet og lei seg.

Fastlegen ville vente, så får ikke tatt noe HCG, så er pent nødt til og vente til januar desverre :-(
Trist men sant så er dette noe mannen virkelig ikke vill, vi har vært mye frem og tilbake i forhold til abort også pga at han egentlig ikke vill, men som han sier så støtter han meg jo uansett utfall, men er sårt likevell :-/
Det er virkelig pin og gå sånn og lure til januar selv om det er under 3 uker til, klarer liksom ikke og slappe av og nyte juletiden med barna :-(

Fastlegen ville vente, så får ikke tatt noe HCG, så er pent nødt til og vente til januar desverre :-(
Trist men sant så er dette noe mannen virkelig ikke vill, vi har vært mye frem og tilbake i forhold til abort også pga at han egentlig ikke vill, men som han sier så støtter han meg jo uansett utfall, men er sårt likevell :-/
Det er virkelig pin og gå sånn og lure til januar selv om det er under 3 uker til, klarer liksom ikke og slappe av og nyte juletiden med barna :-(

Du har ikke vurdert å gå å sjekke privat da?

Da må vi inn til byen, og det er over 2 timer og kjøre + ferje i tillegg til at det koster over 1000kr å det har vi ikke råd til i jula :-/

Vet du hvor mange hjertedlag det vsr? Jeg trodde også jeg var 6+4 og han mente jeg var rundt 5 siden d slo så sakte. Men han mente dette var normalt og egge brukte noen dager før d festet seg så d kan jo stemme!: )

Nei, de var veldig negative å fortalte meg ingenting annet enn at babyen endten holder på og dø eller så er jeg kortere enn anntatt.. :-/
Håper virkelig at det er det samme her også å at jeg får se en sprell levende baby neste gang <3

Back
Topp