Redd

For en toskete ting å si! :mad: Helt utrolig hvor håpløse visse personer er når det kommer til jobben sin...klart du kan være gravid fremdeles! Vi gir ikke opp håpet ennå nei! :Heartred

Masse lykke til i dag! Håper du får positiv beskjed! :) sender en klem!
Takk dere <3

Jeg hadde jo sitti å lagt ut om at de fant hjerteslag på onsda, og at jeg så begynte å blø på torsda. Så kom det spørsmålet. Ble litt satt ut.

Men har nå holdt sofan sia i mårres, så får vi se hva legen sier :)
 
Lykketil iallefall <3
 
Ja nei, da er der bare å vente å se.
Hu klemte på magen, og har blødd mer etter det.
Har ingen vondter mer.

Men fikk beskjed om å ta det me ro, og så måtte vi bare krysse fingrene for at det var en uskyldig blødning.

Kjempe fint å bare gå å vente på om det kommer mer eller stopper
 
Ingenting, de kunne ikke gjøre no.
Fikk jeg vondter og blødde mer, så fikk jeg ringe legevakta, men da visste jeg jo hva det var

Fy så jævli kjipt.... :( stakkars deg! :Heartred
Blir du tatt inn dersom det roer seg for å sjekke da da? Hvir lenge skal du gå og bare vente, mener jeg?
 
Fy så jævli kjipt.... :( stakkars deg! :Heartred
Blir du tatt inn dersom det roer seg for å sjekke da da? Hvir lenge skal du gå og bare vente, mener jeg?

Legene sa det bare fikk gå.
Jeg ska på ultralyd 2 desember, så gå å tygge på karamellen frem til det.

Hver gang 5 åringen min ikke gjør som jeg sier, så får jeg bare løst te å legge meg ned å grine :p
Redd, nervøs og sliten...

Gubben og jeg bor jo ikke sammen enda, for han har sine barn og jeg min, så ække sååå mye hjelp å få der heller
 
Hm, om det ikke er mer blod enn at det kun kommer når du tørker deg kan det komme av den innvendige UL i går. Jeg hadde det sånn sist svangerskap etter innvendig UL. Og jeg har også "mensensmerter" innimellom nå. Tror du kan slappe av litt jeg. Er vel lite sannsynlig med en SA dagen etter du så et bankende hjerte.
 
Hm, om det ikke er mer blod enn at det kun kommer når du tørker deg kan det komme av den innvendige UL i går. Jeg hadde det sånn sist svangerskap etter innvendig UL. Og jeg har også "mensensmerter" innimellom nå. Tror du kan slappe av litt jeg. Er vel lite sannsynlig med en SA dagen etter du så et bankende hjerte.
Men blødde du 2 dager?
Jeg blør enda og det syns jeg er litt skummelt
 
Jeg tror dette går bra! :) bare vent, på ul på torsdag får du se det bankende hjertet igjen :)
 
Det er nok ingenting å uroe seg for :) så lenge du har sett bankende hjerte så er det ganske liten sjanse for at det er noe galt :) det er jo desverre sånn at legene ikke kan gjøre noe med det uansett, selvom det kanskje føles håpløst. Jeg mistet i uke 8 sist, og det var forferdelig å gå sånn å ikke vite. Men det måtte bare gå sin gang. Men som sagt så er nok ikke dette noe å uroe seg for. Det er ganske mange som blør i svangerskapet.
 
Men blødde du 2 dager?
Jeg blør enda og det syns jeg er litt skummelt
I flere dager. Så det Typisk når jeg gikk på do. Og det var som sagt dagen etter innvendig UL og gyn.undersøkelse. Da har de jo vært "oppi der" , og det er jo litt skjørt. Og husk at det er egentlig vanlig å spotte i 1.trimester.
 
I flere dager. Så det Typisk når jeg gikk på do. Og det var som sagt dagen etter innvendig UL og gyn.undersøkelse. Da har de jo vært "oppi der" , og det er jo litt skjørt. Og husk at det er egentlig vanlig å spotte i 1.trimester.
For nå blør jeg på 3 dagen...
Men ikke no smerter å skrive hjem om.
 
For nå blør jeg på 3 dagen...
Men ikke no smerter å skrive hjem om.
Sniker fra april.

Jeg småblødde fra uke 7-11, innimellom større blødninger og murringer i magen. Nå er jeg i uke 21, har ikke blødd siden uke 14 og lille i magen er frisk og rask. ;)
 
Sniker fra april.

Jeg småblødde fra uke 7-11, innimellom større blødninger og murringer i magen. Nå er jeg i uke 21, har ikke blødd siden uke 14 og lille i magen er frisk og rask. ;)

Ja jeg håper :)
Har ikke no vondter nå :)
Godt å høre andre blør :)
 
Back
Topp