Redd

CS85

Betatt av forumet
Himmelbarn
Ja, da kom det enda mer blod på papiret og murrer i magen....
Syns ikke detta er no gøy!
Var jo på sykehuset i går pga smerter og de fant blod i urinen.
Da slo hjertet til bebisen, men nå blir jeg jo redd igjen...

Skjønner med spotting osv, men kan da ikke bli så mye blod på papiret...
 
Ja, hadde innvendig.
Men det skal vel ikke gi vondt i magen også?
Følte ikke no ubehag i går
 
Huff så ekkelt:( men sa de ikke noe om hva blødningen kunne komme av da du var på sykehuset? Håper det går bra!

Jeg hadde spotting et par dager i uke 6 tror jeg det var og den andre kvelden var jeg så bekymret og fortvilet og lei meg at jeg bare gråt og tenkte. Og da kom det vonde kramper i tillegg. Vet ikke hva det kom av men tenker kanskje det var fordi jeg var redd<3
 
Jeg hadde veldig vondt etterpå celleprøve nå sist forresten. Kan jo kanskje komme av ul da?
 
Skjønner godt at du er redd, det hadde jeg også blitt. Kan du ringe dit du var igjen og fortelle dette og høre hva de sier?

Jeg håper og tror det går bra, det kan jo ha med undersøkelsen å gjøre, som noen sa her.
 
Jeg begynner å spotte bare jeg ser hardt på underlivet for tiden, så det er klart det er fort gjort å sprenge et blodkar eller lignende etter en innvendig ul! :) håper og tror virkelig at dette går veldig bra! :Heartred
 
Skjønner godt at du er redd, det hadde jeg også blitt. Kan du ringe dit du var igjen og fortelle dette og høre hva de sier?

Jeg håper og tror det går bra, det kan jo ha med undersøkelsen å gjøre, som noen sa her.

Må vente te i mårra da :)
For legekontoret er jo stengt, og får ikke snakke med vakthavende gynekolog.
 
Lykke til, håper det er en helt ufarlig blødning. I og med at hjertet slo høres det jo bra ut :)
 
Ska til legen 13:10. Murrer ordentli godt i magan nå :(
Fortalte at jeg blødde, og hu som tok i mot telefonen sa "åh, så du er ikke gravid?"

Nei men kjære deg da :( det var da svært lite profesjonelt !!!
 
Ska til legen 13:10. Murrer ordentli godt i magan nå :(
Fortalte at jeg blødde, og hu som tok i mot telefonen sa "åh, så du er ikke gravid?"

fy ass! hadde klaga på ho der, går ikke ann å svare folk på den måten

lykke til ❤
 
Ska til legen 13:10. Murrer ordentli godt i magan nå :(
Fortalte at jeg blødde, og hu som tok i mot telefonen sa "åh, så du er ikke gravid?"

For en toskete ting å si! :mad: Helt utrolig hvor håpløse visse personer er når det kommer til jobben sin...klart du kan være gravid fremdeles! Vi gir ikke opp håpet ennå nei! :Heartred

Masse lykke til i dag! Håper du får positiv beskjed! :) sender en klem!
 
Back
Topp