Redd :(

Mamsemums89

Glad i forumet
Nå som jeg er gravid, så er jeg ganske treg og hard i magen, og etter en lengre dotur i går, så har jeg blødd bittelitt. Er lyserosa, og jeg blør ikke hele tiden. Har heller ikke vondt. Er dette normalt, eller er det grunn til bekymring? :( Tenkte og ringe legekontoret for sikkerhets skyld. Vet jo at om det er en SA, så får de ikke gjort noe :/

Samme skjedde her. Jeg har spottet i flere omganger da, og var også hos legen. Så lenge det bare er littegrann blod og ingen smerter å snakke om, så er det heller ingenting å bekymre seg over. :) dessverre er det jo ingenting som kan gjøres til eller fra... Men man blør lett der nede som gravid.

Hvis du er hard i magen ( det er jeg) og går sjelden på do, kan du få rifter eller også humorister som kan blø. Du må finne ut hvor blodet kommer fra. Rifter i " rompa" er ikke farlig bare ubehagelig. Annen blødning, kan være så mangt, og det trenger ikke å være noe farlig.....

Hvis du er hard i magen ( det er jeg) og går sjelden på do, kan du få rifter eller også humorister som kan blø. Du må finne ut hvor blodet kommer fra. Rifter i " rompa" er ikke farlig bare ubehagelig. Annen blødning, kan være så mangt, og det trenger ikke å være noe farlig.....
Knis! dagens best plasserte autocorrect!

Knis! dagens best plasserte autocorrect!

Hahaha, og jeg reagerte ikke engang! Leste det to ganger, og tenkte at jaja, det var vel sikkert noe jeg ikke hadde hørt om. :D

Det er ikke fra baken :/ Tatt "stikkprøver". Men fått time hos legen nå 14.30, så da får jeg se ❤

Var ei annen her inne som hadde opplevd det samme, mener jeg. Vet ikke hvordan det gikk med henne eller om hun fant ut hva det kom av.
Når man er treg i magen så vil jo avføringen være større enn normalt, samtidig som man presser en del for å få den ut. Tenker om den kan ha presset på livmoren. Lykke til hos legen <3

Jeg spurte noen om dette en gang og da fikk jeg svar rett ut at man ikke kan bæsje på seg en SA. Greit nok svar for meg :))

Helt normalt med bittesmå blødninger, så var ikke noe og bekymre meg for :) Men skulle helst unngå harde buktrykk ved dobesøk :o haha..

Back
Topp